معاون پارلمانی رئیس جمهور مطرح کرد؛

آغاز فعالیت یک بخش جدید در فارس/دولت اجازه تعطیل شدن طرح های عمرانی را نخواهد داد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بر اساس تقسیمات جدید کشور بخش جدیدی در استان فارس از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه سفر خود به شهرستان‌های استان فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از طرح‌های عمرانی استان فارس گفت: بر اساس تقسیمات جدید کشور بخش جدیدی در استان فارس به نام بخش جوزار از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

او ادامه داد: یکی از اهداف دولت انجام طرح‌های عمرانی و دسترسی آسان مردم به خدمات است به همین دلیل اجازه تعطیل شدن طرح های عمرانی را نخواهد داد.

حسینعلی امیری اضافه کرد: با توجه به حدود بودجه‌های دولت در تلاش هستیم تا مشکلاتی که در مسیر تأمین اعتبار طرح‌های عمرانی در استان فارس ایجاد شده است برطرف شود تا خدمت رسانی به مردم افزایش یابد.

او در خصوص سفر رئیس جمهور به استان فارس نیز بیان کرد: بخش اعظمی از طرح‌هایی که در دولت‌های دوازدهم در استان فارس آغاز شده است در سفر ریاست جمهوری به استان فارس به بهره برداری خواهند رسید.

امیری با اشاره به این که رئیس جمهور به اعضای دولت توصیه کرده تا به شهرستان‌ها سفر کنند، افزود: مسئولان در این دیدار‌ها با گفت و گوی رو در رو با مردم نسبت به انتقال این مشکلات به هیأت دولت اقدام کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مسائل و مشکلات استان فارس را هم بازدید کردیم و هم این که مشاهده شد، آن دسته از مشکلاتی که نیاز به پیگیری از سوی دولت دارد در اولین جلسه هیأت دولت این موضوعات مطرح شده و برای برطرف کردن آن در جهت بهبود خدمت رسانی به مردم تصمیماتی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/چ

صحبت های معاون پارلمانی رئیس جمهور  در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار