برگزاری یادواره شهدای خیابان‌های شهیدان ظهیری و حدادزاده در تبریز

عصر امروز یادواره شهدای خیابان‌های شهیدان ظهیری و حدادزاده با حضور پر شور مردم و مسئولین نظامی و انتظامی در تبریز برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای خیابان‌های شهیدان ظهیری و حدادزاده در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،در این مراسم روح الله متفکر آزاد عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز گفت: مردم ما مصداق آیه شریفه (ثم استقاموا) هستند و همواره دنباله روی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در مقابل دشمنان استقامت و پایداری کرده اند.


اوافزود: در آستانه گام دوم انقلاب که از منویات رهبر معظم انقلاب است و در آن تعریف خوب و بجایی از دنیا آورده اند که، دنیا قبلآ دو بخش عالم شرق و غرب بود، اما ما قطب سوم دنیا هستیم که قطب توحیدی عالم بوده و همواره سعی داریم در همه زمینه‌ها در دنیا پیشرفت کنیم.


او ادامه داد: انقلاب اسلامی ما به دنیا فهماند که ما و مردم ما مصداق آیه‌های شریف الهی هستند و دین اسلام که هم دنیا و هم آخرت ما را هدف قرار دارد لذا، پیشرفت ما را به دنبال دارد، اما موانعی نیز در برابر آن وجود دارد که باید در مقابل آن استقامت کنیم.


عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز با بیان اینکه عَلَم ما مومنین عَلَمی است که زیر پایش بیش از ۲۳۰ هزار شهید با خونشان را استوار نگه داشته و به این باور دارند که هر چه در این راه قدم بردارد همواره موفق هستند و به دنیا فهماندند که نباید از دشمنان ترسید بلکه باید ایستاد و از وقایع صدر اسلام عبرت گرفت و دشمن را به هلاکت رساند.


 متفکر آزاد  با بیان اینکه ما با انقلاب عهد اخوت داریم و در راه عزت را ادامه خواهیم داد، افزود:ما شهدا را یاد نمی‌کنیم که زنده بماند بلکه فرمایش خدا در این مورد اینگونه است که شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می‌خورند پس هدف ما از برگزاری این چنین یادواره‌ها علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهیدان، اینست که از تغییر سبک زندگی اسلامی خود جلوگیری کنیم.


او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ملت ما همان ملتی است که تمام دنیا او را تحریم کرده در حال که توانستیم پهپاد‌های دشمن را که یک وجب به خاک ما وارد شده بود را ساقط کنیم و دشمن توان مقابله با ما را نداشته باشد.


گفتنی است؛ این منطقه از تبریز حدود ۴۲ شهید والامقام تقدیم انقلاب کرده است.
انتهای پیام/

یادواره شهدای خیابان‌های شهیدان ظهیری و حدادزاده در تبریز

برچسب ها: شهدا ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار