اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران قانونمند در قلعه گنج

رئیس پلیس راه قلعه گنج-بشاگرد در راستای بالابردن ایمنی و پیشگیری از تصادفات رانندگی اقدام به توزیع کلاه ایمنی بین راکبان موتورسیکلت کرد.

اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران قانونمند در قلعه گنجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ ابوذر شیخی پور رئیس پلیس راه قلعه گنج-بشاگرد در راستای بالابردن ایمنی و پیشگیری از تصادفات رانندگی با حضوردر روستای رمشک اقدام به توزیع کلاه ایمنی بین راکبان موتورسیکلت کرد.

 شیخی پور با این جمله که حفظ جان مردم هدف اصلی پلیس است به شهروندان نشان داد که اقدامات پلیس همه برای نهادینه کردن فرهنگ عبور و مرور و ارتقای نظم و انضباط شهری و حفظ جان مردم است.

وی علت اصلی تلفات جانی در حوادث رانندگی با موتور را ضربه شدید به سر راکبین موتورسیکلت دانست و افزود:هدف از اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران کاهش مرگ و میر راکبین و جلوگیری از ضربه مغزی آن‌ها است.

وی همچنین به موتورسواران تاکید کرد: باتوجه به کم عرض بودن جاده وهمچنین تردد وسائط نقلیه سنگین، تردد موتور سیکلت‌ها در گرو رعایت کامل احتیاط است.

وی افزود: ارائه الگو‌های مطلوب رانندگی و آشنا کردن نوجوانان و جوانان با ویژگی‌های یک راننده خوب، می‌تواند از روش‌های مؤثر در پیشگیری از رانندگی‌های تهاجمی و بروز حوادث رانندگی در جامعه باشد.

رئیس پلیس راه قلعه گنج-بشاگرد ضمن اهدای ۱۱۰ عددکلاه ایمنی به موتورسواران محروم رمشک افزود:امیدواریم با فرهنگ سازی در این شهرستان دیگر شاهد تخلفات راهنمایی و رانندگی نباشیم وهمچنین موتور سواران با رعایت قانون هم سلامتی خود و هم سلامتی عابرین پیاده را تضمین کنند.

انتهای پیام/س

کلاه ایمنی به موتورسواران قلعه گنج اهدا شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار