واعظی در حاشیه بازدید از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان:

مدیران به دنبال استفاده از محصولات مارک دار خارجی نباشند

 رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مدیران از محصولات بومی استفاده کرده و فقط به دنبال استفاده از محصولات مارک دار خارجی نباشند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی که در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شده است، در جمع خبرنگاران با تقدیر از برگزاری این گردهمایی و نمایشگاه، گفت: خوشبختانه همه شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های تولیدی که در این نمایشگاه حضور دارند از این کار ارزشمندی که در سه روز گذشته رخ داده، رضایت دارند.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: صندوق نوآوری و شکوفایی فضای بسیار خوبی را فراهم کرده تا شرکت‌های تولیدی کشور در بخش غذایی بتوانند همه نیازمندی‌هایی که یا از خارج وارد می‌شده یا برای ارتقای کیفیت و افزایش تولید نیاز دارند را در این مجموعه با هم درمیان بگذارند.

واعظی با بیان اینکه انعقاد ۳۷۵ قرارداد یا تفاهم نامه میان شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های تولیدی در مدت برگزاری این گردهمایی، اقدامی ارزشمند است، گفت: این به معنای آنست که امروز علاوه بر حرف در عمل نیز شاهد اقدام جدی هستیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: همه تولید کنندگان در کشور می‌توانند با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان، کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند و باید قیمت محصولات خود را متناسب کنند؛ همچنین مدیران مصرف کننده ایده‌های دانش بنیان نیز شجاعت داشته و ریسک پذیر باشند و از محصولات بومی استفاده کرده و فقط به دنبال استفاده از محصولات مارک دار خارجی نباشند.

واعظی همچنین از کارگاه‌های آموزشی اولین مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات که در راستای آموزش نوجوانان و جوانان در زمینه برنامه‌نویسی پروژه محور با رویکرد ورود به بازار کار در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شده است، بازدید و با توضیح مربیان و مسئولان با چگونگی کار این کلاس‌ها و نحوه آموزش‌ها در آن قرار گرفت.

در این نمایشگاه با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، ۵ تفاهم نامه و قرارداد همکاری به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال، میان شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های تولیدی مواد غذایی به امضا رسید.

گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های صنعت غذایی از ۱۰ تا ۱۲ شهریور ماه در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد که طی آن ۱۴۰ قرارداد و تفاهم‌نامه به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد تومان میان شرکت‌های بزرگ صنعت غذایی و شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه منعقد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار