افتتاح اولین کلینیک حقوق کودک در اردبیل

معاون وزیر دادگستری از افتتاح کلینیک حقوق کودک برای اولین بار در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمود عباسی، معاون وزیر دادگستری در آیین افتتاح اولین کلینیک حقوق کود در اردبیل گفت: کلینیک حقوق کودک برای اولین بار در سطح استان اردبیل افتتاح شد.

او هدف از افتتاح این کلینیک را کشف استعداد‌ها و بارورسازی و همچنین ایجاد زمینه‌های لازم جهت رشد خلاقیت‌های کودکان را اصل مهم در حمایت از حقوق کودکان نام برد و افزود: در همین راستا تفاهم نامه‌ای با کانون پرورش کودکان و نوجوانان در سراسر کشور منعقد شده است که در جهت شناسایی و آموزش حقوق کودکان فعالیت خواهند کرد.

معاون وزیر دادگستری در ادامه از برگزاری جشنواره ملی حقوق کودکان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: در جشنواره ملی حقوق کودک آثاری که مرتبط با حوزه امور کودک است مثل مقالات، کتاب ها، پایان نامه ها، آراء قضایی و نهاد‌های برتر و فعال در حوزه حقوق کودک معرفی خواهند شد.

عباسی اظهار داشت: خوشبختانه در استان اردبیل اولین کلینیک حقوق کودک دایر شد که با افتتاح این کلینیک زمینه‌ای فراهم می‌شود برای آموزش و ترویج حقوق کودک به خانواده ها، معلمان و مربیان، مسئولان و دست اندرکان امر که به این حوزه و مطالب بیشتر توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

جشنواره ملی حقوق کودکان برگزار می شود

برچسب ها: دادگستری ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.