استاندار اردبیل:

عملیات عمرانی مجموعه گردشگری سولان سرعین آغاز می‌شود

استاندار اردبیل از آغاز دوباره عملیات عمرانی مجموعه گردشگری سولان سرعین در روز‌های آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه دیدار با مدیر عامل مجموعه گردشگری طبیعت سبز سولان گفت: عملیات عمرانی این مجموعه گردشگری در ۱۰۰ هکتار زمین در سال ۸۲ آغاز شد، ولی تاکنون راکد مانده است.

او بیان کرد: با توجه به اتمام مهلت مجوز این مجموعه و ایجاد مشکل کاربری، موضوع در کارگروه حمایت از سرمایه گذاری مطرح و پس از بازدید و انجام کار کارشناسی، با تغییر کاربری قسمتی از این زمین موافقت بعمل آمد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: این واحد راکد با سهم ۴۰ درصد سازمان همیاری و ۶۰ درصد سرمایه گذار خصوصی در فاز اول هتل آپارتمان و آبدرمانی فعالیت خود را شروع می‌کند.

بهنام جو همچنین از تصویب تسهیلات وام برای مجموعه گردشگری سولان سخن گفت.

او همچنین با اشاره به تلاش برای افزایش گردشگران در زمستان از اجرای جاده دسترسی به پیست اسکی آلوارس خبر داد و گفت: باید زمینه استفاده از آلوارس به عنوان یکی از ظرفیت‌های گردشگری زمستان برای مسافران فراهم شود.

به گفته استاندار اردبیل، در حال حاضر بخش زیادی از جاده آلوارس در حال اجرا بوده و مابقی راه ارتباطی هم با ۲۶ میلیارد تومان اعتبار در سال آینده عملیاتی خواهد شد، ضمن اینکه راهدارخانه توسط راه و شهرسازی در منطقه ایجاد شده و ماشین‌های برف‌روب نیز از زمستان سال‌جاری در آن مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/ح

گردشگری زمستان برای مسافران فراهم شود

برچسب ها: گردشگری ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.