کمک ۳۲۶ میلیارد ریالی حامیان فارس به ایتام و محسنین

حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در فارس در ۵ ماهه ابتدایی امسال ۳۲۶ میلیارد و ۹۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۹۶ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل امداد فارس گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در ۵ ماهه ابتدایی امسال ۳۲۶ میلیارد و ۹۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۹۶ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند که با این حرکت نوع دوستانه آرامش را به آنان هدیه دادند.

او با اعلام اینکه در حال حاضر ۶۵ هزا رو ۴۵۳ نفر حامی در استان وجود دارد، افزود: از این تعداد، ۴۲ هزار و ۱۰۷ نفر حامی ایتام و مابقی حامی فرزندان محسنین هستند که حمایت از ۲۳ هزار و ۵۰۳ فرزند معنوی خود را بر عهده دارند.

مدیر کل امداد فارس عنوان کرد: در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامیان ایتام میزان ۲۲۰ میلیارد و ۶۰۹ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۵۵۸ ریال و حامیان محسنین نیز ۱۰۵ میلیارد و ۴۸۲ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۲۳۸ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

بذرافشان میانگین سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین را در ۵ ماهه امسال ۲ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۰۱ ریال اعلام کرد و افزود: در این مدت میزان سرانه پرداختی هر حامی ۸۶۸ هزار و ۲۰۳ ریال بوده است و درآمد کل طرح اکرام نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۲ درصد رشد داشته است.
انتهای پیام/م

رشد ۱۲۲ درصدی درآمد طرح اکرام در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار