زهرایی:

اقدامات جهادگران کشور به شکل هنرمندانه در جامعه منعکس شود

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: باید اقدامات جهادگران کشور به شکل هنرمندانه در جامعه منعکس شود.

باید اقدامات جهادگران کشور به شکل هنرمندانه در جامعه منعکس شودبه گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور در جلسه هماهنگی همایش سومین جشنواره ملی جهادگران که امروز شنبه در سازمان بسیج اقشار برگزار شد، اظهار کرد: در دیدار اخیر جهادگران با رهبر انقلاب، معظم‌له در خصوص عدم انعکاس هنرمندانه فعالیت‌های جهادگران در جامعه و فضای رسانه مطالب بسیار دقیقی را بیان کردند.

رئیس بسیج سازندگی کشور افزود: ما باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا اقدامات بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، به شکل هنرمندانه در جامعه انعکاس پیدا کند و در این مسیر، برگزاری جشنواره ملی جهادگران یک میان‌بُر است.

او با بیان اینکه امیدواریم جشنواره ملی جهادگران در سال جاری با غنا و عمق بیشتری برگزار شود، گفت: امسال قصد داریم فرآیند جشنواره ملی جهادگران را زودتر شروع کنیم تا آثار بیشتری به دست دبیرخانه جشنواره برسد و در نهایت در بهمن‌ماه این جشنواره را برگزار کنیم.

زهرایی همچنین با بیان اینکه جشنواره ملی جهادگران باید به یک گفتمان عمومی تبدیل شود، خاطر نشان کرد: هر چقدر جشنواره ملی جهادگران به صورت گسترده‌تر تبلیغ شود و آوازه آن به گوش جهادگران و علاقمندان برسد، شاهد آثار بیشتری در این جشنواره خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار