هدف بسیج رسانه، مقابله با دشمن درمیدان جنگ نرم است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: هدف سازمان بسیج رسانه مقابله با توطئه ها‌ی دشمن در میدان جنگ نرم است.

علی محمدی رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: بسیج رسانه در روز‌های بحران بسیار هوشمندانه و فعال ورود داشته است وباعث خثنی شدن بسیاری از توطئه‌های نرم دشمن علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

او افزود: شناسایی نقاط ضعف رسانه‌ای و تدبیر در برخورد با هجمه‌های ناشی از سوی دشمن نویر افکار عمومی مسئله‌ای است که به اندازه یک لشگر عملیاتی از چند فعال رسانه‌ای انرژی می‌گیرد، اما فعالان رسانه‌ای با بصیرت و احساس کامل شیوه‌های کاری دشمن در برابر آن‌ها صف آرایی می‌کنند.

علی محمدی افزود: تاکتیک‌های خبری مورد استفاده دشمن هر چند شناخته شده هستند، اما به دلیل حجم انبوه رسانه‌های همسو و قدرتمند جهانی مقاومت و ایستادگی در برابر این سمپاشی‌ها مشکل و طاقت فرساست، ولی در انتها به دلیل صادق بودن منابع خبری داخلی در هم افزایی با مردم در اکثر موارد به نفع ملت شریف ایران رقم خورده است.


وی با اشاره به توطئه دشمن در به آشوب کشیدن کشور در دی ماه سال گذشته با سوء استفاده از فشار اقتصادی دست ساخته خود غربی علیه ملت ایران ابراز داشت: دشمن هزینه زیادی برای بر هم زدن آرامش و قرار دادن مردم و نظام در برابر هم انجام داد، اما شیوه‌های اطلاع رسانی به موقع رسانه‌ای داخلی و روشنگری آنان باعث شد این توطئه که لایه‌های پنهان زیادی داشت در همان روز‌های نخست خنثی و تیر رئیس جمهور آمریکا به سنگ بخورد.


محمدی از برگزاری جشنواره‌های حوزه رسانه در نیمه دوم سال جاری نیز خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد حضور آثار فاخر در این دوره از رقابت‌های استانی باشیم.


وی در پایان از همکاری وتعامل خوب اصحاب رسانه با این سازمان تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ع

هدف اصلی بسیج رسانه مقابله با جنگ نرم دشمن است

برچسب ها: مطبوعات ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.