القاصی خبر داد؛

ممنوع الخروجی پگاه آهنگرانی به دلیل اتهام امنیتی/ بازداشت دختر سرلشکر صالحی صحت ندارد

دادستان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن، بازداشت پگاه آهنگرانی و دختر سرلشکر صالحی توضیحاتی داد.

ممنوع الخروجی پگاه آهنگرانی به دلیل اتهام امنیتی/ ارسال پرونده سکه ثامن به دادگاه در اواسط هفته آیندهبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی القاصی دادستان عمومی و انقلاب تهران در پاسخ به سوالی درباره بازداشت پورمختار نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی و آزادی او با وثیقه در جمع خبرنگاران گفت: بازداشت و آزادی آقای پورمختار با قید وثیقه صحت ندارد.

او درباره زمان ارسال پرونده سکه ثامن به دادگاه گفت: اقدامات خوبی در جهت استیفای حقوق مالباختگان انجام شده و بخشی از اموال شکات که در مرحله تحقیقات  توقیف شده، بخشی نقد و بخشی غیرمنقول بود، با عنایت ویژه مقام معظم رهبری برای تسریع در پرداخت و استیفای حقوق مالباختگان و پیگیری های رئیس قوه قضاییه وجوه نقد بین شکات پرداخت شد. تمام طلبکاران حدود یک سوم از بدهی خود را دریافت کردند و تشریفات لازم برای مزایده و فروش بخشی از اموال غیرمنقول در حال انجام است.

القاصی تصریح کرد: با دادسرای مربوطه صحبت کردیم تا این کار با سرعت بیشتری انجام شود تا بتوانیم بخش دیگری از پول طلبکاران را پرداخت کنیم.

او افزود: تحقیقات درباره پرونده سکه ثامن در خصوص دو اتهام اعم از کلاهبرداری مشدده و پولشویی کامل و قرار مجرمیت و کیفرخواست آن صادر شده و در حال تنظیم و تایپ است و پیش بینی می کنیم پرونده در اواسط هفته آینده به دادگاه ارسال شود.


بیشتر بخوانید: پرونده سکه ثامن در آستانه ارسال به دادگاه/ سرنوشت نامعلوم ۸۰۰ هزار یورو در پرونده


دادستان تهران درباره ارسال پرونده سکه ثامن به دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی تصریح کرد: ارسال پرونده سکه ثامن به دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی در حال بررسی است و اگر اتهام متهمان مشمول اخلال در نظام اقتصادی شود، به دادگاه ویژه ارسال می شود.

القاصی گفت: این بخش از پرونده مفتوح است، اما در حال حاضر پرونده را با دو اتهام کلاهبرداری مشدده و پولشویی هفته آینده به دادگاه ارسال می کنیم.

او درباره ممنوع الخروجی پگاه آهنگرانی بازیگر سینما از کشور افزود: پگاه آهنگرانی بازیگر سینما به دلایل اتهام امنیتی و جرم عمومی ممنوع الخروج شده است. 

القاصی درباره آخرین وضعیت پرونده مهناز افشار گفت: مهناز افشار خارج از کشور است و چند شاکی دارد.


بیشتر بخوانید: آخرین جزییات از پرونده مهناز افشار و تکذیب سفر او از آلمان به وطن/ خانم بازیگر به ایران بیاید بازداشت می‌شود


دادستان تهران تصریح کرد: پرونده او بر اساس شکایت شکات مفتوح و در حال رسیدگی است و هنوز تصمیمی در مورد آن گرفته نشده است. 

او درباره آخرین وضعیت پرونده هفت تپه گفت: این پرونده آخرین مرحله تحقیقاتش را طی می‌کند و یکی از متهمان اصلی پرونده را طی چند روز گذشته احضار کردیم.

دادستان تهران تصریح کرد: تحقیقات در خصوص این متهم در حال انجام است و متهم با قرار بازداشت موقت تحت نظر است و بعد از تکمیل تحقیقات پرونده به دادگاه برای صدور حکم ارسال می‌شود و اکنون این پرونده در دادسرای تهران در حال بررسی است.

القاصی درباره بازداشت فاطمه صالحی دختر سرلشگر صالحی گفت: این خبر صحت ندارد و بررسی کردیم این فرد در سیستم قضایی ما پرونده‌ای ندارد.

انتهای پیام/

توضیحات القاصی درباره ممنوع الخروجی پگاه آهنگرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۷:۰۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
مگه پگاه خانم چکار کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
عرب
۱۰:۵۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
بگیرید مهناز خانم واین سلبریتیهای مغرور. مقصر ماملت هستیم به این هنرپیشه ها اینقدر رودادیم هر بلایی بخواهن سرمان میاورن. حقشونه زودتر به پروندشون رسیدگی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
ماهم نمی دونم
Iran (Islamic Republic of)
مجید رمضانی
۰۲:۳۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
خوبه
Poland
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
شفاف سازی زیربنای مبارزه با فساد هست! و اهمیت دادن به خبرنگاری ورسانه ها و مطبوعات آزاد موجب شفافیت بیشتر در کشور میشود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
نباید میذاشتین مهناز افشار بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
آهنگراني مگه چيکار کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
حتما تو باید بدونی؟ ندونی نمیشه؟ اتهام امنیتی بوده نوشته که. میخوای بدونی دقیقا چیکار کرده تیا واقعا امنیتی بوده یا قاضی الکی گفته امنیتیه؟ غرو بابا دلت خوشه.
Iran (Islamic Republic of)
a
۱۳:۰۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
بعدا صداش در مياد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
نه بابا شایعه هستش میخان ادمهای خوب رو خراب کنن
آخرین اخبار