حجت الاسلام و المسلمین رئیسی مطرح کرد؛

ضرورت عادلانه ساختن نظام پرداخت حقوق در کشور/ حل مشکل استخدامی ۶ هزار پذیرفته آزمون قوه قضاییه تا پایان سال

رئیس قوه قضاییه گفت: تفاوت در نوع پرداخت‌های حقوق به افرادی که از حیث تجربه، توانمندی و تحصیلات یکسان هستند، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

ضرورت عادلانه ساختن نظام پرداخت حقوق در کشور/ حل مشکل استخدامی ۶ هزار پذیرفته آزمون قوه قضاییه تا پایان سالبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در دیدار نمایندگان کمیسیون اجتماعی و کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی، همکاری و تعامل بین قوا را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و اظهار کرد: ما مجلس و دولت را در مبارزه با فساد کنار خود می‌بینیم و معتقدیم حساسیت در قوا برای مقابله با فساد باید مضاعف باشد، زیرا هر گونه روابط ناسالم و فساد، برای توسعه یافتگی، امنیت سرمایه گذاری و کارآفرینی مضر است.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: ما معتقدیم شهدا در بهترین شرایط سنی در مسیر ایثار و فداکاری قدم برداشتند و بهترین معامله را کردند. آن ارواح بزرگ، امروز ناظر بر اعمال ما هستند و پسندیده نیست برخی افراد با سوداگری و سوءاستفاده خود، آبروی کشور و نظامی را که این خون‌های مطهر برای قوام و دوام آن بر زمین ریخته شده، مورد خدشه قرار دهند؛ لذا هر دلسوز و دغدغه مندی باید امروز در این عرصه مدعی باشد و اجازه ندهد که این نظام پاک، آلوده شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه نباید اجازه داد امید مردم خوب، متدین و مخلص کشور، تبدیل به یاس شود، افزود: امروز دشمن بر طبل یاس و ناامیدی می‌کوبد و ما همگی مأموریت داریم، به گونه‌ای عمل کنیم که یاس بر مردم عزیزمان عارض نشود.

نظام پرداخت حقوق در کشور باید عادلانه شود

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از این دیدار به موضوع لایحه مدیریت خدمات کشوری اشاره و اظهار کرد: اولین گام در اجرای عدالت، قانون عادلانه است و قانونگذار عادل در کنار مجریان عادل و قضات عادل می‌توانند مزه شیرین عدالت را در کام مردم جاری کنند. بر همین اساس لازم است نظام پرداخت حقوق در کشور، عادلانه شود. ما قائل به یکسان‌سازی حقوق‌ها نیستیم، اما اینکه حقوق افراد با مدارک تحصیلی، تجربه و توانمندی یکسان به این میزان متفاوت باشد، برای هیچکس قابل توجیه نیست؛ لذا عادلانه سازی پرداخت‌ها به عدالت در نظام اداری ما کمک می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ادامه با اشاره به دشواری کار قضات، خاطرنشان کرد: قضات، امکان اینکه کار دوم انتخاب کنند ندارند و کارشان نیز بسیار سخت و دقیق است. دستور دین مبین اسلام نیز تامین معیشت قاضی است. در این راستا از مجلس محترم می‌خواهیم که واقعا در این جهت اقدام جدی کنند تا قضات شاغل و بازنشسته از لحاظ معیشت در تنگنا نباشند.

رئیس قوه قضاییه درباره شورای حل اختلاف نیز گفت: ما معتقدیم شورای حل اختلاف به معنای دقیق کلمه باید امر حل اختلاف را عهده دار باشد. در این شورا، افرادی به صورت داوطلبانه مشغول کار بوده اند که دیگر امکان فعالیت بدون دریافت حقوق برایشان وجود ندارد. لایحه‌ای در خصوص شورا‌های حل اختلاف در مجلس مطرح است و اصلاحاتی نیز برای آن در نظر گرفته شده که همین روز‌ها تقدیم خواهد شد تا مشکلات نیروی انسانی شورای حل اختلاف، رفع شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی درباره واحد‌های تولیدی در کشور، با بیان اینکه ما معتقدیم به دلیل تخلف یک یا چند نفر، یک واحد تولیدی نباید فعالیتش متوقف یا تعطیل شود، به مشکلات کارگران و مساله خصوصی سازی در کشور اشاره کرد و افزود: هیچ کس با اصل خصوصی سازی مخالف نیست، منتها شکل خصوصی سازی در کشور ما اشکالات ساختاری دارد. ما معتقدیم دولت باید به عنوان یک ناظر حامی، در جهت توانمندسازی واحد‌هایی که واگذار می‌شود، عمل کند و خصوصی سازی به نحوی باشد که نهایتا به رونق تولید و حفظ حقوق کارگران بینجامد.

دغدغه کارگران قابل درک است و باید دستگاه‌های مسئول مشکلات را حل کنند

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه اعتراضات کارگری در کشور کم نیست و ما در حال رسیدگی به آن‌ها هستیم، تصریح کرد: شنیدن اعتراض از زبان کسانی که مشکل دارند، وظیفه ماست. دغدغه کارگران قابل درک است و باید دستگاه‌های مسئول مشکلات را حل کنند منتها گاهی کسی در پوشش مسائل کارگری، اهداف دیگری را دنبال می‌کند که ما این قبیل اقدامات را نباید به حساب کارگران بگذاریم. کارگری که واقعا به دلیل مشکلات کارگری اعتراض می‌کند، باید مورد تقدیر قرار گیرد و خود کارگران باید مقابل کسانی که فضای اعتراضات کارگری را آلوده می‌کنند، بایستند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ بهره مندی از اسناد رسمی تأکید کرد و گفت: امروز بسیاری از پرونده‌های قضایی محصول میدانداری اسناد عادی هستند و مشکلات زیادی از این طریق پدید آمده است.

رئیس قوه قضاییه همچنین در پاسخ به برخی درخواست‌ها، نسبت به برگزاری دیدار با نمایندگان زن مجلس اعلام آمادگی کرد و اطمینان داد که ﻻﯾﺤﻪ ﺗﺄﻣﯿﻦ اﻣﻨﯿﺖ زﻧﺎن در ﺑﺮاﺑﺮ ﺧﺸﻮﻧﺖ، حداکثر تا ۱۵ شهریور آماده شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی از مجلس برای قانون اعاده اموال نامشروع قدردانی کرد و در خصوص دستورالعمل کرامت نیز اظهار کرد: این امر برای ما جنبه دفعی و لحظه‌ای ندارد و به صورت مستمر بر آن نظارت خواهیم داشت.

رئیس قوه قضاییه در پاسخ به سوال برخی نمایندگان درباره وضعیت جذب ۶۰۰۰ نیرو که در آزمون قوه قضاییه شرکت کرده اند نیز تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه در این زمینه مشکلاتی داشت که هفته جاری با رئیس محترم این سازمان و همچنین برخی عزیزان از سازمان امور اداری و استخدامی جلسه‌ای داشتیم و قرار شد مشکل این نیرو‌ها تا پایان سال جاری حل شود.


بیشتر بخوانید: خبر خوش رئیسی برای ۷۰۰۰ پذیرفته شده آزمون استخدامی قوه قضاییه/ پایان ۲ سال انتظار برای استخدام


حجت الاسلام و المسلمین رئیسی درباره آمار سرقت در کشور نیز بر ضرورت بررسی و در عین حال برخورد با این موضوع تأکید کرد و بسیاری از سرقت‌ها را ناشی از مشکلات اقتصادی دانست.

براساس این گزارش، نمایندگان مجلس حاضر در این دیدار نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

توضیحات حجت الاسلام رئیسی درباره استخدام ۶ هزار نیروی پذیرفته شده آزمون دستگاه قضا

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۲۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
95درصد مسئولین از کلمه "باید"استفاده می کنند
باید چکار بکنیم
باید چکار نکنیم
باید.............
در عمل اما باید به نباید تبدیل می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
با سلام و خدا قوت خدمت آیت الله رییسی مجری عدالت.خدمت شما عرض کنم فکری هم به حال حقوق کم کارمندان زحمتکش و بدون توقع دادگستری کنین که بدون هیچ دریافت چ اضافه کاری تا ساعت ها بعد از اتمام ساعت اداری و حتی در روزهای تعطیل سره کار میمونن و کار مردم را انجام بدهن خدایی به علت کمبود نیروی انسانی هر یک نفر کارمند تو قوه قضاییه داره اندازه سه نفر کارمند کار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
سامانه تمام پرداختها باید زیر نظر قوه قصائیه بره
Iran (Islamic Republic of)
روح اله سویزی
۲۳:۱۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام علیکم
گردشکاری به استناد گزارش غلط مامور کلانتری وبی توجهی سهل (انگاری)مامور راهور و جهل و عدم آگاهی دادیار از حقایقی که اتفاق افتاده باید همراه اسناد مثبته ای که در پرونده باشد و متصدیان ناقص تشکیل داده اند باید بعداز شصت روز از دادسرا ناحیه ۱۲ منطقه واقع درپارک شهر برای پیگیری مجدد به شورای حل اختلاف ارجاع دهند و قریب ۴۸۰ ساعت وقت کاری قاضی و منشی های دفتر و بازرسیهای متعدد و سایر افرادی کنترل لوازم و تایپ تکثیر وکپی های بی جهت و هزینه های بی مورد که برای هرکدام حقوق های کلانی از بیت المال پرداخت می گردد ودر کلانتری و راهرو وستاد ترخیصبه همین شکل بوده و هنوز این مصیبت هنوز ادامه دارد و تازه شورای حل اختلاف آن مانده استناد در صورتیکه در فرمایشات مقام عالی قضائیه جناب مستطاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی فرموده‌اند باید از تشکیل و ورود پرونده جدید در دادگاه ها جلوگیری بعمل آید
Iran (Islamic Republic of)
ر.عسلام
۱۹:۳۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام . جناب آقای رییسی
لطفا سری هم به شورای حل اختلاف اردبیل بزنید . بی عدالتی پارتی بازی غوغا میکند . بخصوص اگر از شهر دیگه ی کارت به اونجا بکشه . غریب کشی غوغا میکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
رزمنده هایی را که به بهانه خدمت سربازی دو سال زودتر بازنشسته میکنن و تمام مزایاشون رو نصف میکنن این برخلاف رسیدگی تمام کشورهای جهان به کهنه سربازاشونه لطفا شما رسیدگی نمایید. یک مملکت مستحکم باید نیروی دفاعی قوی داشته باشه نه دلال و آقازاده و نجومی بگیر و اختلاسگر قوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
چي بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
شما رییس جمهور میبودید وضع این نبود
United Arab Emirates
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
الله اعلم
Poland
reza
۰۰:۵۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
من از باشگاه خبرنگاران جوان و از قوه قضاییه میخوام به بحث مالیات کسبه به خصوص بازار حسن اباد رسیدگی کنند
مالیاتهای بسیار سنگین برای کسبه میبندند بدون ملاحظه وضعیت کسب و کار و اقتصاد مملکت
خدا شاهده الان مغازه دارا راضین مغازه رو ببندن چون توان پرداخت مالیاتو ندارن
مغازه دار با ۳۰ سال سابقه
این مغازه دار میخواد سرپایی کار کنه
خدارو خوش نمیاد والله
خواهش میکنم پیگیری کنید
این سازمان مالیات فقط مردمو میبره میاره هرچی هم خودش صلاح بدونه مینویسه درآخر هم حرف خودشه
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۰:۲۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سید جان دوست دارم ان شاءالله در تمام مراحل زندگی موفق و پیرو خط ولایت باشید یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
این موضوع هم مثل حقوق های نجومی هر چند وفت یک بار نقل مجالس می شود بعد هم کاری صورت نمی گیرد یادیوان محاسبات می گوید حل شد
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۲۳:۱۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
جناب آقای رئیسی جایگاه دیوان عدالت اداری مستحکم بفرما ئید، خصوصا مدت رسیدگی در واحد اجرای احکام دیوان و بر خورد با استنکاف کنند با احکام قضایی که مشمول زمان طولانی نشود ،با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
هزینه های سرسام آور دادرسی نیم عشر دولتی وغیره کجا میرود در دوره آقای رییس مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی که از هزینه های دادرسی معاف بودند اکنون در خصوص پرونده های کیفری طبق ابلاغیه جدید معاف نیستند مگر سازوکار قوه قضاییه یک سازوکار اداری بیشتر است اینهمه پول کجا میرود این عزیزان بخصوص معلول آن درماه فقط بایرانه نزدیک دویست هزار تومان دریافتی دارند حالا اگر مورد ظلم واقع شوند حدودا دریک پرونده ساده دو برابر این مبلغ باید هزینه کنند
Iran (Islamic Republic of)
میرک
۲۲:۴۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اقای رئیسی خداقوت امیدوارم درسایه توجهات حضرت ولیعصر(عج)درخدمت محرومین ومظلومین موفق وموئدباشیدعرایض محضرمبارک تقدیم انشاءا...موردعنایت قرارگیردحواهشمند است حداقل ازحوزه مسئولیت خودشروع کنیداکثرکارشناسان بازنشسگان ادارجات هستندویاقضات بازنشسه بعنوان وکالت فعالیت مینمایندویابیشترایشان دوشغله میباشندایااین کارهافرصت اشتغال ازسایرجوانانیکه به نان شب محتاجندسلب نمی کنه شما رابه خداجانب عدالت مدنظر باشد (الهم عجل لی ولیک الفرج)
Iran (Islamic Republic of)
یزدان نورانی
۲۲:۱۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
جناب حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی سلام علیکم اینجانب یزدان نورانی سروان ارتش نزاجا هستم که با احتساب سه سال خمت در سپاه در تاریخ5بهمن1396 بازنشسته شدم و در 29 فروردین1398(سال جاری) مبلغ : 671280000 ریال به حسابم واریز کردند اولا" چرا اینقدر کم آیا پاداش سی سال خدمت (آورارگی و دوری از خانواده چه زمان جنگ و چه بعد از جنگ) و دور بودن از موطن اصلی تا هم اکنون {17/5سال از خدمتم را در کردستان بودم مریوان 11/5سال 3سال سنندج (از63/2/26 الی 67/09/09 حدودا" سه سال سپاه مریوان پایگاههای مختلف بودم } وسال 62 بمدت شش ماه ونیم در چهاد استان مازندران ستاد بازسازی سوسنگرد خدمت کرد این هم آخر عاقبتم با این این پول اندک که بعد از 15 ماه پرداخت شد چکار میتونم بکنم این عدالته شکایت خود را کجا مطرح کنم جائی برای رسیدگی هست ومن الله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
دادگاههاي حل اختلاف خان ديگري به هفت خوان دادرسي مردم اضافه كرده است و شكايت كردن را كلا كاري طاقت فرسا و غيرممكن كرده است
از رئيس قوه تقاضا داريم دستور فرمايند موانع دادخواهي را بردارند تا مردم براحتي بتوانند از مجرمين و متخلفين خود شكايت كنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
دولتیا که حقوق و مزایا سره وقت بدبخت مردم که مشاغل ازادن تحریم ...تورم ...کسادی == طلاق ..فقر...اعتیاد ..بدبختی...از هم پاشیدگی زندگی ...بی اعصاب تعامل با دنیا را هم مدنطر بگیرید واگرنه به زوری زود دیر خواهد شد و ثروت کشور مفت به چنگ بیگانگان خواهد رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
آقای رییسی. به نظر شما این عدالت هست که قضات محترم 10 تا 15 میلیون تومان بگیرندو همین طور کارکنان دادگستری 3 تا 6 میلیون بگیرند و اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف 200 تا 600 هزارتومان؟؟ حداقل حقوق قانون کار را به این بچه ها بدهید. تازه بماند که اگر همه درآمد شورای حل اختلاف را به خود شورا اختصاص دهند این کار میتواند انجام شود .نه تنها همه را اختصاص نمیدهید بلکه از آن بخشی هم برداشت میشود برای کسری در پرداخت حقوق های چند میلیونی و .... بعد آن وقت میاییم میگوییم چرا فساد هست؟
این اختلاف در پرداخت حقوق ها خودش باعث ایجاد فساد میشود.
Iran (Islamic Republic of)
محسن محمودی مهر
۲۰:۲۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
ما معلمان در این مملکت هیچ وقت دیده نشدیم ، خانواده ما چه گناهی دارد که ما معلم هستیم فقط پنج روز در ماه خرجی داریم ، یا دوتا بچه خجالت می کشم ، این چه عدالتی هست در پرداخت حقوق ، البته جا داره تشکر کنم که دوسال هست لااقل رویه عدالت در پیش گرفته شده در مجلس اما دولت درست اجرا نمیکند ، بخدا با همین بودجه دولت میشود یارانه هارو به نفع ندارها تغییر داد ، حتی یارانه پنهان را سر سفره ندارها آورد ، چرا به رانت خواران اجازه مدیریت میدهید ، اوضاع نا امیدی و فساد بیداد میکند ، ما ضعیفان را دریابید ، البته یکی از ضعیف ترین نمایندگان مجلس را این دوره داریم ،انتخاب لیستی همین نتیجش شد ، حالا دیگه آدم به کی اعتماد کنه ،مسؤلان دولت کلی دستشان رو شد حالا هم نوبت خود نمایندگان ، من دیگه امیدی ندارم به رفع مشکلاتم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۲۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
جناب اقای رییسی من از طرفدارهای شما بودم که خیلی تلاش کردیم تا بتونید رییس جمهور بشوید و الان که شما ریس قوه قضاییه هستید خوشحالیم من یه گله دارم تو هیچ جای دنیا کسی که کار میکنه حقوقش کمتر از کسی که کار نمیکنه نیست الان تو اداره ای که من کار میکنم چون شرکتی هستم حداقل حقوق رو میگیرم ولی کارمندهای رسمی حقوق های بالا حتی دو یا سه برابر ما حقوق میگیرند و ما از لحاظ دانش و علم خیلی فراتر از رسمی ها هستیم میخواستم بدونم کجای این عدالت هست مثلا الان تو بخش ارتباط و علائم راه اهن ایران چون یک عده معاون و مدیر صاحب شرکت هستند از تجمیع نیروهای شرکتی جلوگیری میکنند که پول زیادی که از طریق شرکتها خودشون بدست میارن قطع نشود و بجاش مهندس عزیز در قسمتهای مختلف راه اهن حقوق ناچیز میگیرند خواهشا پیگیر عدالت پرداخت حقوق ها باشید و ان شاء الله حضرت مهدی کمک یار شما باشد موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
الان بعد از خدا ، امید مردم تنها و تنها به آقای رییسی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
نظام پرداخت حقوق و انواع مزایا متاسفانه یه کلاف سردرگم و افتضاح بزرگه از یه فرد به فرد دیگه که تو دنیا تفاوت چندانی نداره اینجا تفاوت صدها شاید هم هزار برابری داره از قوه قضائیه میخواهیم ورود و ساماندهی کنه
Iran (Islamic Republic of)
کارمند زندان
۱۸:۵۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
جناب آقای رییسی به عنوان کارمند زندان یکی از کلانشهر ها از خضرتعالی خواهشمندم همان طور که به فکر حقوق قضات محترم هستید فکری هم به حقوق تضییع شده کارکنان زندانها نمایید.بیشتر از قضات محترم این کارکنان زندانها با مشکلات معیشتی، افسردگی روحی و روانی درگیر هستند. قانون تسری سازمان زندانها که سال ۹۱ در مجلس تصویب شده و رییس جمهور وقت دستور داده هنوز اجرا نمیشه خداییش،مسیولین وقت سازمان زندانها تلاش کردند حل بشه ولی زورشان به برنامه و بودجه نمیرسه حضرتعالی برای رضای خدا فکری برای حل این مشکل بکنید ممنون و سپاسگزارم
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
آقای رئیسی عزیز
لطفا جلوی تعطیلی بدون علت شرکت ها را بگیرید
شرکت دانش بنیان دارویی آترا از ابتدای سال تعطیل شده است
خواهش میکنیم بررسی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
خداوند بداد ملت برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
خدایارو نگهدارت باشه ای امید ملت مواظب باش بگفتهات عمل کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
ضرورت تقسیم عادلانه قدرت بین همه مردم جناب رییسی قدرت و مدیریت باید بین مردم توزیع شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
درود ودوصدهزار درود بر آقای رییسی
باید همه ی مردم تامین باشند درآن صورت آمار مراجعان به دستگاه قضایی کم می شود وکلیه مولفه های یک جامعه ی مناسب ایجادخواهد شد امروز مشکل معیشت همه باید موردتوجه قرارگیرد
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۳:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام... ممنون از باشگاه خبرنگاران ک همیشه کنار ما بودین،،،، از اقای رئیسی خواهش میکنیم دستور بدن جزئیات دقیق زمان جذب رو که کی شروع میشه رو طی اطلاعیه ای اعلام کنند، خواهان تسریع جذب در زودترین زمان ممکن هستیم(شهربور یا مهر)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام
لطفا از مسئولین مربوطه در خصوص جزئیات جلسه تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون کادر اداری قوه قضاییه سوال بپرسید.

فردا سه شنبه در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه هم در خصوص زمان جذب سوال بپرسید
با تشکر
United Arab Emirates
کارمند بی پارتی و رسمی دولت
۱۳:۳۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
جناب آقای رئیسی

1- اولا چرا باید کارمند بدون آزمون استخدام و بدون طی مراحل قانونی استخدام شود ؟؟؟؟!!!!
2- جناب آقای رئیسی با عنایت به تعاریف استخدامی موضوع قانون خدمات کشوری چرا کارمندان قراردادی و پیمانی که برای کارهای موقت و غیر حاکمتی استخدام می شوند جای کارمندان رسمی که برای کارهای حاکمیتی و ثابت استخدام می شوند اشغال کنند ؟؟؟؟!!!!
، جناب آقای رئیسی 95 درصد کارمندان پیمانی و 100 درصد کارمندان قرارار دادی بدون آزمون و فقط به واسطه رانت ، سفارش و یا موروثی جذب شده اند که حق افرادی که فرصت استخدام از آنها گرفته شده ضایع نموده اند و در ادارات نیز حقوق ما کارمندان رسمی که با آزمون استخدامی جذب شده ایم را ضایع می کنند و پست های مدیرتی را به نا حق تصاحب می کنند چون فقط و فقط پارتی دارند
جناب آقای رئیسی ما افراد بی پارتی آیا ایرانی نیستیم ؟؟؟!!!
آیا حق داشتن سمت های بالا را نداریم چون پارتی نداریم ؟؟؟؟
و آیا افرادی بی پارتی که حق فرصت برابر و استخدام از آنها گرفته می شود ایرانی نیستند که حتی فرصت استخدامی از آنها دریغ می شود ؟؟؟؟
جناب آقای رئیسی در دستگاه اجرایی که اینجانب در آن شاغلم از سال 80 به بعد تقریبا 40 نفر را با آزمون استخدام کرد و دیگر آزمون استخدامی وجود نداشت و تمامی استخدامها به صورت موروثی فرزند به جای والدین بازنشسته و یار رانت و سفارشی بوده اولا چرا باید در کشور اسلامی و عدالت محور اینطور مواردی وجود داشته باشد؟؟؟؟؟!!!! ثانیا چرا این افراد که بدون آزمون و به واسطه پارتی جذب شده اند اخراج نمی شوند و با واسطه استخدام غیر قانونی آنها برخورد نمی شود تا رنگ عدالت و اسلامیت در جامعه نمایان شود و تبلور پیدا کند ؟؟؟؟
جناب آقای رئیسی اینها خواسته های به حق تمام افراد بی پارتی هست که جز خدای تبارک و تعالی کسی را ندارند و پیگیری و احقاق حق از وظایف ذاتی و فلسفه اصلی ایجاد قوه قضائیه و دیوان عدالت است که در این راستا نیز دیوان عدالت اداری به وجود آمده ولی هیچگاه جلو این رانتخواری ها و پارتی بازیها را نگرفته و اصولا می توان گفت از فلسفه وجودی خود کاملا فاصله گرفته ؟؟؟!!!
حال از شما به خاطر این مواضعتان ممنونیم و خواهان ریشه کنی پارتی و پارتی بازی هستیم که این خواسته به حق ما ملت و وظیفه مسلم شما به عنوان قاضی القضات است
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
باسلام خداقوت اقای سید ابراهیم رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
باسلام خداقوت :اقای سید ابراهیم رئیسی خلاصه حرف 80میلیون مردم ایران بداد مان برسید بی عدالتی بیداد میکنه همه جای کشور انشالله خدا صاحب اصلی مارا برسان.(اللهم عج لولیک الفرج)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
باید و باید و باید وباید و.............
United Arab Emirates
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
جناب آقای رئیسی متشکریم

باید همسان سازی بیت ادارات و دستگاههای دولتی برقرار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا جناب اقای رییسی بهترینه متشکریم از این فرد عادل و باانصاف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
چرا پزشکان مالیات نمی دهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
صنوف زیادی مالیات نمی دهند که باید سازمان امورمالیاتی اقدام کند تاعدالت برقرار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
من در یک شرکت خصوصی با 20 سال سابقه کار میکنم 5 ماه حقوق عقب افتاده وعیدی سال 97 هم هنوز پرداخت نکرده اصلا یک مسول نیست پیدا بشه... که اخه این کارگر چه گناهی کرده که تو این مملکت اینقد باید زجر بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
به وضعيت حقوق اساتيد دانشگاه آزاد هم توجه بكنيد. بسيار دريافتي پاييني نسبت به اساتيد سراسري دارند. اين اختلاف بين حقوق هاي دانشگاه آزاد و سراسري از كجا نشات مي گيرد؟ با اينكه در شرايط يكسان آموزشي هستند!
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۲:۵۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
جناب آقای رئیسی عزیز، خواهشمند است به داد کارمندان مظلوم جهاد کشاورزی که روزی سنگر سازان بی سنگر لقب گرفتند و امروز هم در جبهه تولید و خودکفایی محصولات کشاورزی در نبرد هستند برسید. کارمندان بی دفاع جهاد کشاورزی کمترین دریافتی را نسبت به سایر وزارتخانه دارند. پی بردن به صحت این ادعا اصلا کار سختی نیست. موفق باشید.
United Arab Emirates
کارمند پست
۱۳:۵۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اصلا استفاده از سنگر ساز و این االقاب نباید ملاک عمل باشد ملاک عمل فقط و فقط باید عدالت باشد
یعنی همسان سازی در حکمها بین تمامی دستگاههای اجرایی کشور یعنی دو نفر کاملا یکسان و برابر از نظر مقطع تحصیلی و سمت و سنوات ... باید حکم برابر داشته باشند اگرچه یکی وزارت نفت و یا نیرو باشد و یکی در اداره ارشاد یا شرکت ملی پست باشد
و فقط باید مزایا فرق کند آنهم با توجه با ترافیک و حجم کاری باشد و آن نیز نباید از نصف حکم بیشتر باشد تا عدالت بر قرار شود
Germany
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
آقای رئیسی افرادی که با ۲۵ سال خدمت حداقل حقوق را می‌گیرند با یک بخشنامه .و عده ای با ۲۵ سال خدمت ۳۰ روز حقوق می‌گیرند با یک بخشنامه دیگر منصفانه نیست خواهشمنداست دستور بفرمایید رسیدگی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
واقع بین
۱۲:۵۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
جناب رییسی خواهشمندم چرا من کارمند با 29 سال خدمت 2700حقوقمه و حالا که میخوام بازنشست شو م حقوقم به شدت پائین میاید نمی دانم چکار کنم چرا باید اینطوری باشه با دست خالی دارم باز نشست میشم سالها پول بیمه اضافه کار دادم ولی حالا میگن جزء حقوق بازنشستگی محاسبه نمیشه این چند سالی که پرداخت کردم چه کجا رفته که حا لا با ماهی 2 میلیون چکار کنم راه به کجا میبرم لطفا سریعا رسیدگی کنید !!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سید واولاد پیغمبر خدا قوت //مگه شما به داد این مردم برسید//با شفاف سازی حقوق مدیران خیلی مسائل حل میشه//چرا پزشکان مالیات نمی دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
چرا پزشکان مالیات نمی دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
شفاف سازی حقوق مدیران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اقای رئیسی بزرگوار معلمان حقوقشون در مقایسه با اکثر ارگان ها به شدت ضعیفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
1000 عادل و اهل عمل و جهادی وجود داشت ایران گلستان بود
-
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
حضرت آیت الله رییسی شما فقط به یک سوال پاسخ دهید آیا اعیاد اسلامی و دهه فجر و.... مال سایر کارکنان است که انواع عیدی می گیرند ولی به کارکنان آموزش و پرورش هیچ چیزی نمی بینند
United Arab Emirates
کارمند پست
۱۳:۴۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
جناب آقای رئیسی آیا کار فقط مال سایر کارکنان است فرهنگیان فقط برای تعطیل بودن استخدام شده اند اولا در زمان کاری آنها هفته 24 ساعت موظف دارند و ما کارمندان 48 ساعت ثانیا آنها 4 ماه تابستان و اواخر بهار و اوایل پاییز و بین ترمی را تعطیل هستند و ما حتی یک ماه مرخصی استحقاقی خود را نیز نمی توانیم استفاده کنیم
فقط باید بین احکام همسان سازی شود و مزایا با توجه به سطح زحمات متقبله و ترافیک کاری و ....باشد البته این موارد نیز نباید خیلی زیاد باشد حداکثر اختلاف باید 1.5 برابر باشد و حقوق نجومی و نامتعارف از بیت المال هم نباید پرداخت گردد
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۴:۰۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
بله همانطوری که بیش از سه ماه تعطیلی در سال فقط برای معلمان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
قابل توجه کسانی که به تعطیلات شغل معلمی معترض هستند اقتضای شغل معلمی همین است شما آموزش وپرورش دیگر کشورهارا مطالعه کنید حتی تعطیلات مدارس برخی از کشورها از ایران بیشتر است مانندکشورفنلاند
مشاغل دیگری درجامعه هستند که تعطیلات بیشتری از معلمان دارند وحقوق بسیار بیشتری می گیرند از جمله اساتیددانشگاه پزشکان بازیگران فوتبالیست ها
این گونه صحبت کردن درمورد مشاغل صحیح نیست درهیچ نظام آموزشی نمی توان تمام طول سال را به آموزش پرداخت
Iran (Islamic Republic of)
محسن محمودی مهر
۲۰:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
متاسفانه بعضی بدون آگاهی نسبت به حساسیت کار معلمی نظر میدهند ،این آقای کارمند پست با این دید زیادم بهش میدید ، از حقوقش کسر کنید ، خخخ
United Arab Emirates
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
ما خودم محصل بودیم
می دونم خیلی حساسه ، دروس حفظیات را میومدن سرکلاس می گفتند فلانی از صفحه چند تا چند بخون و خودشون به فکر تجارت ... و دروس ریاضی و فیزیک نیز یا خود بلد نبودند و توی حل یک تست کنکور مثلا فاکتوریل سه بار تخته سیاه می کردند و می گفتند جواب جلسه بعد میاریم و تستی که حداکثر می بایستی در 15 تا 30 ثانیه جواب داده می شد و یا قدرت انتقال دانش اصلا نداشتند بله آن همه حساسیت از تعداد رتبه های تک کنکور مدارس دولتی کاملا مشهوده !!!!!!!!

رتبه های تک کنکور امسال ببیند محصول کدوم دبیرستانها هستند تا این حساسیت را بیشتر درک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
جناب رییسی عاجزانه خواهش میکنم به تبعیض پرداخت حقوق در شرکت نفت رسیدگی کنید.ما کارگران شرکت نفت بعد از ۱۷سال هنوز تبدیل وضعیت نشدیم و فاصله حقوق و مزایای ما با رسمی ها بسیار وحشتناک است.منتظر اقدام شما هستیم.
United Arab Emirates
کارمند پست
۱۳:۴۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اصلا کارمندانی که با پارتی جذب شده اند ، نظیر کارمندان قراردادی ،پیمانی و شرکتی و نیز آن دسته از کارمندان رسمی که بدون آزمون و طی مراحل قانونی استخدام شده اند باید اخراج شوند و تمامی کارمندان با آزمون استخدامی جذیب شوند و مطابق تعاریف استخدامی رسمی ، پیمانی و قراردادی به کار گرفته شوند و در پرداختی ها نیز عدالت کامل بر قرار شود و همسان سازی کامل بین کارکنان تمامی دستگاههای اجرایی کشور برقرار گردد تا عدالت در جامعه ساری و جاری گردد و از برکت جامعه و مردم به رفاه و آرامش دست یابند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
موافقم عدالت دراستخدام از ضروریات است
آخرین اخبار