جذب تصدّی منصب قضا ویژه مناطق محروم جنوب شرق کشور

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان از آغاز جذب تصدّی منصب قضاء ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور از امروز ۲ شهریور خبر داد.

جذب تصدّی منصب قضا ویژه مناطق محروم جنوب شرق کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدباقر اسلامی معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان گفت:کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی در استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان که متقاضی ثبت نام و شرکت در جذب تصدّی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸ هستند می‌توانند از طریق سایت دادگستری استان کرمان به نشانی dadgostari-kr.ir از روز شنبه ۲ شهریور ثبت نام کنند.

این مقام قضائی با بیان اینکه ۲۱ شهریور پایان مهلت ثبت نام است، افزود:کلیه داوطلبانی که متقاضی خدمت در مناطق محروم استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان می‌باشند، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی جذب و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

او بیان داشت: چندی پیش نیز دکتر یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان در دیدار با رییس امور اداری و استخدامی قضات قوه قضاییه، از کرمان به عنوان قطب کارآموزی قضایی در جنوب شرق کشور نام برده بود.
انتهای پیام/ح

جذب قاضی برای مناطق محروم جنوبشرق

برچسب ها: قاضی ، داوطلبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار