پسکوف: موشک‌های روسیه همچنان در جهان بهترینند

دیمیتری پسکوف اعلام کرد علی‌رغم پیشرفت‌هایی که آمریکا در زمینه سامانه‌های موشکی داشته است، روسیه همچنان در این عرصه منحصر به فرد است.

پسکوف: موشک‌های روسیه همچنان در جهان بهترینندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از ایتارتاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد علی‌رغم پیشرفت‌های آمریکا، موشک‌های روسیه همچنان در جهان بهترین هستند.

دیمیتری پسکوف خاطر نشان کرد مسکو بر این باور است علی‌رغم پیشرفت‌هایی که آمریکا در زمینه سامانه‌های موشکی داشته است، روسیه همچنان در این عرصه منحصر به فرد است و بالاتر از رقبای خارجی خود قرار دارد.

وی در خصوص اینکه آیا روسیه از پیشرفت‌های آمریکا خبر دارد یا نه، تصریح کرد: ”طی سال گذشته مقامات آمریکایی از جمله نمایندگان نظامی این کشور اظهاراتی مطرح کردند که نشان می‌دهد چنین برنامه‌های تحقیقاتی (در زمینه توسعه سلاح‌های موشکی) در آمریکا در حال انجام است“.

سخنگوی کرملین همچنین افزود: ”البته عجیب است اگر کشوری که قدرت جهانی است و بیش از همه کشور‌های جهان در زمینه دفاعی هزینه می‌کند، چنین برنامه‌هایی نداشته باشد“.

پسکوف گفت: ”رئیس جمهور ما (ولادیمیر پوتین) بار‌ها اعلام کرده است که پیشرفت‌های روسیه در این عرصه به شکلی قابل توجه، بیش از سایر کشور‌ها بوده و بسیار منحصر به فرد است.“

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار