انتقاد دموکرات‌ها از توئیت ترامپ درباره خودکشی میلیاردر آمریکایی

توئیت اخیر دونالد ترامپ درباره مرگ میلیاردر آمریکایی در زندان، انتقاد نامزد‌های دموکرات‌ انتخابات ۲۰۲۰ را در پی داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، واکنش ترامپ به خودکشی جفری اپستین، میلیاردر آمریکایی در زندان و ترویج نظریه توطئه از سوی رئیس‌جمهور آمریکا، سبب انتقاد «بتو اورورک» و «کوری بوکر» دو نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری شد.

پس از خودکشی اپستین که به قاچاق جنسی متهم شده بود و زمانی، ترامپ و بیل کلینتون را از دوستان خود خوانده بود، ترامپ توئیتی را از یک کمدین محافظه کار منتشر کرد مبنی بر اینکه بیل کلینتون، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، در مرگ او دست دارد.

اورورک، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه با سی ان ان گفت: این هم مثالی دیگر از سوء استفاده رئیس جمهور ما از اعتماد عمومی به منظور حمله به دشمنان سیاسی خود با نظریه بی اساس توطئه است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنین در ادامه گفت: ترامپ تلاش داشت تمرکز عموم را از دو تیراندازی مرگبار هفته گذشته در شهر ال پاسو در ایالت تگزاس و «دیتون» در ایالت اوهایو دور نگه دارد.

اورورک همچنین با اشاره به ترامپ گفت: او مسیر گفتگو‌ها را تغییر می‌دهد و اگر ما اجازه چنین کاری را بدهیم، قادر نخواهیم بود بر مشکلات واقعی مان تمرکز کنیم؛ مشکلاتی که او بخشی از آنهاست.

همچنین کوری بورکر، سناتور ایالت نیوجرسی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توئیت ترامپ را اقدامی بیش از اندازه بی پروایانه و گستاخانه خواند.

او به شبکه سی ان ان گفت: ترامپ تنها نظریه‌های توطئه را زنده نمی‌کند؛ بلکه احساس خشم و ناراحتی مردم را علیه افراد مختلف در این کشور بر می‌انگیزد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار