عبادت فقط خواندن نماز و روزه نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عبادت فقط خواندن نماز و روزه نیست بلکه تمام امور زندگی را شامل می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، آیت الله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز خطبه‌های نماز عید قربان با بیان اینکه عبادت فقط خواندن نماز و روزه نیست گفت: عبادت تمام امور زندگی را شامل می‌شود و تمام زندگی هر فرد باید در جهت رضای خدا و بندگی با بصیرت است.


او افزود: قربان مظهر عبودیت و نمایشی از تسلیم حضرت ابراهیم (ع) در برابر خداوند متعال است.


آیت الله عبادی با اشاره به اینکه نباید تصور کرد که هدف از خلقت خواندن نماز و روزه است و خداوند به نماز و روزه‌ی نیاز دارد، گفت: باید تقوا را که سرمایه عمر ماست قدر بدانیم و این چند روز دنیا را با بندگی خدا رشد کنیم.


نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز باید افراد دنبال روزی حلال باشد، افزود: امروز اگر افرادی دزدی می‌کند بخاطر این است که برای خود از ظواهر دنیا همچون ریاست، پول و مقام بت ساخته اند.


آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه راه رشد و کمال از راه فسق، فجور و گناه جدا است، گفت: دنیا میدان آزمایش بزرگی است و ما باید خط خود را مشخص کنیم که در کدام قطب و جبهه هستیم و زندگی دنیا را به یک میز و رشوه و ربا نفروشیم.


او با اشاره به اینکه جبهه کفر در مقابل جبهه حق قرار گرفته است، افزود: برخی از کشور‌های منطقه ابزاری در دست استکبار شده اند و به نام اسلام به جنگ و خون ریزی و قتل  و  عام مردم می‌پردازند.
انتهای پیام/ب


برگزاری نماز عید قربان در ۱۴۰ نقطه خراسان جنوبی

برچسب ها: جنگ نرم ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار