درگیری نظامیان صهیونیست با نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی/ کابینه امنیتی اسرائیل نشست برگزار می‌کند + تصاویر و فیلم

ده‌ها نمازگزار فلسطینی که برای اقامه نماز عید قربان در مسجدالاقصی حضور یافته بودند، در درگیری با نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، مسجد الاقصی به صحنه رویارویی نمازگزاران فلسطینی و نظامیان اشغالگر تبدیل شده است. نظامیان اشغالگر با شلیک گاز اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی نمازگزاران فلسطینی که فریاد ”الله اکبر“ سر می‌دادند را متفرق کردند. نظامیان اشغالگر شماری از نمازگزاران فلسطینی را در مسجدالاقصی بازداشت کردند. همچنین ده‌ها فلسطینی در جریان این درگیری‌ها زخمی شدند.

یورش نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی/ کابینه امنیتی اسرائیل نشست برگزار می‌کند

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی درگیری‌های امروز بین نظامیان اشغالگر و نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی، خواستار تشکیل نشست فوق‌العاده کابینه امنیتی این رژیم شده است.

یورش نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی/ کابینه امنیتی اسرائیل نشست برگزار می‌کند

همزمان با حضور هزاران فلسطینی در مسجد الاقصی، گروه‌های شهرک نشینان افراطی از طرفداران خود برای یورش به مسجد الاقصی دعوت کردند. نظامیان اسرائیلی با ایجاد ایست‌های بازرسی در اطراف شهر قدس و مسجدالاقصی، تلاش می‌کنند مانع از ورود نمازگزاران فلسطینی به این مسجد شوند. نظامیان صهیونیست با شلیک پی در پی گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک آور راه را برای ورود شهرک نشینان به صحن‌های مسجدالاقصی باز کردند.

یورش نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی/ کابینه امنیتی اسرائیل نشست برگزار می‌کند

بیشتر بخوانید: واکنش گروه‌های فلسطینی به یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی در روز عید قربان

یورش نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی/ کابینه امنیتی اسرائیل نشست برگزار می‌کند + تصاویر

همچنین یک جوان فلسطینی امروز در مرز غزه با سرزمین‌های اشغالی با نیرو‌های رژیم صهیونیستی درگیر شد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در توییتر خود نوشت: «یک جوان مسلح از نوار غزه به سیم‌های خاردار نزدیک شد و به سوی نیرو‌های ما آتش گشود که در پاسخ ما هم به او شلیک کردیم. تانک‌های ما نیز به سوی حماس در غزه شلیک کردند».

هیچ اطلاعاتی درباره سرنوشت این جوان فلسطینی منتشر نشده است. در ۲۴ ساعت گذشته این دومین بار است که چنین درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان پیش آمده است. صبح روز گذشته نیز چهار فلسطینی در نوار غزه که در حال حرکت به سوی مواضع صهیونیست‌ها بودند، هدف قرار گرفتند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دیروز اعلام کرد تیراندازی در منطقه تماس در غزه ادامه دارد و هواپیما‌های جاسوسی این رژیم همچنان در آسمان منطقه در حال گشت‌زنی هستند. او از شهادت چند فلسطینی در شرق دیرالبلح در مرکز نوار غزه خبر داد. 

انتهای پیام/

یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در روز عید قربان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
مرگ بر اسراییل کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۴:۳۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
چرامردم فلسطین سلاح جنگی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۳:۰۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
اسرائیل = جنایت کار
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۲۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
راه قدس از کربلاست
فعلا که به زور اسلحه و تجهیزات دارید جون میکنید...وای به اون روزی که ولی امر مسلمین حکم جهاد بده اونوقت تقاص تمام خون هایی که داره بی گناه ریخته میشه رو خواهید داد
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
احسنت درود بر شما
آخرین اخبار