رئیس شورای اسلامی شهر مشهد؛

رفع نیاز‌های آینده شهر و شهروندان مهم‌ترین رویکرد شورای شهر مشهد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: توجه به خواست و مطالبه مردم و پیش بینی و رفع نیاز‌های آینده شهر، هدف اصلی مدیریت شهری و شورای شهر مشهد است.

رفع نیاز‌های آینده شهر و شهروندان مهم‌ترین رویکرد شورای شهر مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در جریان بازدید از تعدادی از پروژه‌های عمرانی مشهد گفت:  توجه به خواست و مطالبه مردم و پیش بینی و رفع نیاز‌های آینده شهر با توجه به اسناد و مجوز‌های بالادستی هدف اصلی مدیریت شهری و شورای شهر مشهد است و مردم بهترین قضاوت را در این خصوص دارند.

او تصریح کرد: برطرف کردن نیاز‌های اساسی شهر و شهروندان مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری در طراحی و آغاز بکار پروژه‌های عمرانی است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت:  تمام این پروژه‌ها برای رفع نیاز‌های اساسی مردم که گاهی سابقه طولانی چندین ساله در مطالبه گری داشته اند آغاز شده است که اجرای محور محمدآباد که با توجه به نیاز ضروری مردم منطقه آغاز آن سال‌ها به تعویق افتاده بود و همچنین روکش آسفالت بلوار حر که باتوجه به اتصال دو منطقه پرجمعیت شهرک‌های شهید باهنر و شهید رجایی به هسته مرکزی شهر از شرایط مطلوبی برخوردار نبود، از آن جمله است.

حیدری افزود: با برنامه ریزی منظم سازمان عمران تمام پروژه‌ها زودتر از برنامه زمانبندی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و فاز دوم جلوخان فردوسی نیز طی روز‌های آینده بهره برداری خواهد شد.

 رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به انتقاد برخی رسانه‌ها در مورد کوچک بودن پروژه‌های آغاز شده در دوره فعلی مدیریت شهری گفت: پروژه جلوخان فردوسی که تا تکمیل فاز سوم ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه دربرخواهد داشت، در این دوره آغاز شده و از مهمرین پروژه هاست.

او تصریح کرد: همچنین با تکمیل محور خاقانی اغلب جمعیت رضاشهر به بلوار نماز دسترسی پیدا می‌کنند، تکمیل روگذر هاشمی رفسنجانی نیز سبب کاهش بار ترافیکی ابتدای بلوار آزادی خواهد شد و پروژه میدان نمایشگاه نیز در دستور کار است.

حیدری ادامه داد: وقتی مردم ببینند مشکل ترافیکی که سال‌ها با آن درگیر بوده اند برطرف شده است قضاوت و نظر عادلانه‌ای بروز می‌دهند.

کلانشهر سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفری مشهد دومین کلانشهر بزرگ ایران با احتساب نواحی منفصل توس و قرقی ۳۲۸ کیلومترمربع مساحت دارد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

 بازدید  رئیس شورای اسلامی شهر مشهد  از  پروژه‌های عمرانی مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.