سرعت و کیفیت پروژه‌های میراث فرهنگی در اردبیل کم نظیر است

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سرعت، کیفیت و وضعیت بهره برداری پروژه‌های عمرانی میراث فرهنگی استان اردبیل کم نظیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی اصغر مونسان،رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر امروز در بازدید از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی و نگارخانه شاه اسماعیل صفوی گفت: سرعت، کیفیت و وضعیت بهره برداری پروژه‌های عمرانی اردبیل در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کم نظیر است.

او بیان کرد: در سال‌های اخیر استان اردبیل عملکرد مطلوبی داشته و یکی از استان‌های ممتاز در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری محسوب می‌شود.

معاون رئیس جمهور افزود: سرعت انجام پروژه‌ها مطابق برنامه ریزی است و در بخش موزه‌ها شاهد تحول قابل توجه در استان هستیم؛ پروژه‌های شاخصی در استان آغاز شده و تحول کلانی در گردشگری این استان دیده می‌شود.

مونسان اضافه کرد: این عملکرد مرهون همکاری استاندار محترم، معاونت‌ها و مدیر کل میراث فرهنگی استان است و در مجموع می‌توان گفت اردبیل عملکرد خیلی خوبی داشته و از استان‌های موفق کشور است.

او تاکید کرد: همکاری مسئولان استان اردبیل موجب شده تا این استان رشد محسوسی در حوزه گردشگری داشته باشد و بی شک سازمان میراث فرهنگی نیز یاری گر پروژه‌ها و برنامه‌های در دست اجرا خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اردبیل از استان های ممتاز در حوزه میراث فرهنگی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.