فرمانده انتظامی استان یزد:

همکاری اصحاب رسانه در حفظ آرامش و امنیت جامعه ستودنی است

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: همراهی اصحاب رسانه استان یزد در حفظ آرامش و امنیت جامعه قابل تقدیر و تشکر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سردار محمد رضا میر حیدری فرمانده انتظامی استان یزد در جمع خبرنگاران استان یزد گفت: نقش آفرینی هوشمندانه رسانه‌های استان در حفظ آرامش و امنیت جامعه، همراهی آن‌ها نسبت به سایر استان‌ها که بسیار هم سو و همقدم بوده اند قابل تقدیر و تشکر است.

او افزود: همراهی اصحاب رسانه استان یزد در حفظ آرامش و امنیت جامعه قابل تقدیر و تشکر است.

میرحیدری ادامه داد: زحمت و تلاشی که خبرنگاران برای شفاف سازی وضعیت موجود داشته اند بسیار مطلوب و تاثیر گذار بوده است. او بیان کرد: بدون شک احساس امنیت در جامعه و بخش زیادی از اقتدار پلیس، مرهون مجاهدت و تلاش خبرنگاران فهیم و متعهد در انعکاس هوشمندانه اخبار پلیس است.

او بیان کرد: بدون شک احساس امنیت در جامعه و بخش زیادی از اقتدار پلیس، مرهون مجاهدت و تلاش خبرنگاران فهیم و متعهد در انعکاس هوشمندانه اخبار پلیس است.

 کشف ۱۲ تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال در استان یزد

او گفت: از ابتدای فروردین ماه ۹۸، ۱۲ تن کشفیات انواع مواد مخدر در استان صورت گرفته است و همچنین کشف قاچاق سوخت ۸۳ درصد در استان افزایش داشته است.

وی با توجه به افزایش تصادفات درون شهری، ادامه داد: تصادفات درون شهری ۱۴ درصد افزایش یافته است.

میرحیدری به کاهش سرقت منزل در استان اشاره کرد و افزود: کاهش ۱۰ درصدی سرقت منزل در ارتباط با نوع و کیفیت آن نشان می‌دهد که روند سرقت از منازل به نحوه‌ی قابل قبولی کنترل شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار