معاون زیارت استانداری خراسان رضوی؛

نگاه ویژه به اقتصاد زائر در تولیدات رادیویی

معاون زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: اقتصاد زائر، سوغات زیارت، گردشگران سلامت نیز می‌تواند ذیل تولیدات رادیویی و جشنواره‌ای به صورت ویژه‌تر از قبل قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق براتی معاون زیارت استانداری خراسان رضوی در نخستین نشست جشنواره ملی تولیدات رادیویی زیارت در این جلسه، گفت: علیرغم تمام محدودیت‌ها انصافا فعالیت رادیو زیارت قابل تقدیر و تشکر است، و  پیشنهاد داریم در سال‌های آینده جشنواره را بین المللی کنیم.

او ادامه داد: بر مردمی بودن تاکید کنیم و زمینه‌ی حضور همگان در این جشنواره فراهم شود.

براتی حمایت مادی و معنوی از تولیدکنندگان اثر را خواستار شد و افزود: برنامه ریزی دقیق در همه‌ی امور برای باید وجود داشته باشد و باید این جشنواره در همه‌ی ابعاد برای تولیدکنندگان فضای رغبت انگیزی را فراهم آورد.

او تصریح کرد: تولیدات پژوهش محور در جشنواره اهمیت زیادی دارد.

معاون زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: اقتصاد زائر، سوغات زیارت، گردشگران سلامت نیز می‌تواند ذیل تولیدات رادیویی و جشنواره‌ای به صورت ویژه‌تر از قبل قرار بگیرد.

 

مشهد سالانه میزبان بیش از ۳ میلیون زائر خارجی است

 

محمدرضا کلایی شهردار مشهد در نخستین نشست جشنواره ملی تولیدات رادیویی زیارت در این جلسه، گفت: مشهد مقدس در سال میزبان بیش از ۳ میلیون زائر خارجی است که تولیدات چند زبانه در موضوع تولید مهم است.

او تصریح کرد: تولیدات فاخر و ماندگار در رادیو زیارت کاملا دیده شده و ان‌شالله این امر توسعه پیدا کند تا ترویج سیره‌ی رضوی بتواند به برکت نام امام رضا (ع) در سطح بین المللی گسترده‌تر شود.

 

رادیو زیارت یک بخش تاثیر گذار در امر زیارت است

 
محمودرضا برازش مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در نخستین نشست جشنواره ملی تولیدات رادیویی زیارت در این جلسه، گفت: یک همدلی بسیار خوبی بین بخش‌های مختلف تاثیر گذار در امر زیارت وجود دارد و همه برای خدمت به امام رضا (ع) با افتخار فعالیت می‌کنند که رادیو زیارت شاخص این بخش ها است.

او ادامه داد: از افراد معمولی تا افراد خاص در این جشنواره باید مورد مخاطب قرار داده بشوند که باید احصا، تقدیر و به کارگیری بشنوند و فقط این نباشد که در این جشنواره یک فرد یا گروه حائز رتبه شود و برود، باید با افراد نخبه در هر حیطه ارتباط مستمر برقرار شود تا اثربخشی جشنواره و پویایی آن وجود داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: ما آماده ایم در این جشنواره چه در مباحث داوری، چه در برگزاری جشنواره در این برنامه همکاری کنیم.

برازش افزود: این حرکت بسیار حرکت خداپسندانه و به منظور ترویج معارف اهل بیت (ع) می‌باشد، و ما نیز در همه‌ی ابعاد از این جشنواره حمایت خواهیم کرد.
 
انتهای پیام//آ.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار