تجلیل از برترین کتابخوان‌های جشنواره رضوی در همدان

۶۲ نفر از برترین‌های نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آیین اختتامیه این رویداد فرهنگی با حضور مسئولان در شهر همدان تجلیل شدند.

تجلیل از برترین کتابخوان‌های جشنواره رضوی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حدود ۴۰۰ نفر از شرکت کنندگان در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان برترین شناخته شدند و از امروز در آیین‌های جداگانه در ۱۰ شهر استان مورد تجلیل و قدردانی قرار می‌گیرند.

برگزاری آیین اختتامیه به صورت مجزا برای هر شهرستان از ابتکار‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان است که به خوبی در حال اجراست.

نخستین برنامه تجلیل از برترین‌های جشنواره کتابخوانی رضوی روز گذشته در شهر همدان اجرا و از ۶۲ برنده این جشنواره قدردانی شدند.

به گفته مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان ۶۱ هزار نفر از جمعیت استان در نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده اند که این آمار نسبت به پارسال ۳۵ درصد افزایش یافته است.

عاطفه زارعی ادامه داد: منابع سوال‌های جشنواره شامل ۱۲ کتاب در سه رده سنی بود که بسیار مورد استقبال قشر کودک و نوجوان قرار گرفت.
ترویج فرهنگ کتابخوانی، نشر و نهادینه کردن سیره امام رضا (ع) و معرفی ابعاد شخصیتی و علمی کریمان اهل بیت (ع) از اهداف این جشنواره بود که مدیرکل کتابخانه‌های همدان به آن‌ها اشاره کرد.
انتهای پیام/ب


شرکت ۶۱ هزار نفر در نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.