پرداخت ۴۷ میلیارد ریال از بدهی بیمه سلامت آذربایجان‌غربی

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی از پرداخت ۴۷ میلیارد ریال از بدهی بیمه سلامت استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،نادر نانبخش مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: ۴۷ میلیارد ریال از مطالبه داروخانه‌های خصوصی و غیردانشگاهی طرف قرارداد با این بیمه در استان پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت:این مبالغ مربوط به اسناد خرداد ۱۳۹۸ بوده و مابقی مطالبه‌های مراکز طرف قرارداد استان نیز طی ماه‌های آینده پرداخت می‌شود.

او ادامه داد: با پرداخت اسناد تحویلی این داروخانه‌ها در حال حاضر وضعیت پرداختی به داروخانه‌های آذربایجان‌غربی در وضعیت «به روز» است.

او بیان کرد: داروخانه‌های خصوصی و غیردانشگاهی طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی ۳۳۸ داروخانه است که در سطح استان به بیش از ۲ میلیون نفر بیمه شده ارائه خدمت می‌کند.

او ادامه داد: این سازمان طی سال جاری برنامه پرداخت‌های خود را همانند سال گذشته به نحوی تدوین کرده است که بودجه هر سال را برای هزینه‌های آن سال هزینه کند.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: همه اعتبار سال‌جاری صرف هزینه‌های تحقق یافته امسال می‌شود و مطالبات سال گذشته از این محل پرداخت نمی‌شود.

نانبخش اعلام کرد: مشکلی در پرداخت هزینه‌های موسسه‌ها و مراکز طرف قرارداد وجود ندارد و علت تاخیر در پرداختی‌های وجوه بازه سه‌ماهه در رسیدگی به اسناد و مدارک پرداختی است.

او اظهار داشت: پرداخت منظم مطالبه مؤسسه‌های درمانی طرف قرارداد به ارائه خدمات بهتر و بیشتر این مراکز منجر می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

پرداخت بدهی بیمه سلامت آذربایجان‌غربی

برچسب ها: اخبار سلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.