چند پیشنهاد جذاب برای گذراندن آخر هفته/«نیوکاسل» با بازی پژمان بازغی را از دست ندهید

تعطیلات همیشه فرصتی برای بودن کنار خانواده و دوستان است و در این میان تفریحات فرهنگی می‌تواند تجربه خوبی را رقم بزند.

چند پیشنهاد جذاب برای گذراندن آخر هفته/ تماشای «نیوکاسل» با بازی نیما شاهرخ شاهی از دست ندهیدبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «نیوکاسل» به کارگردانی محسن قصابیان و تهیه کنندگی علی آشتیانی پور است که بازیگرانی  چون حمید گودرزی، بهرام افشاری، نسرین مقانلو، سحر قریشی، رضا ناجی، نیما شاهرخ شاهی، رز رضوی، مجید شهریاری، بابک نوری، پژمان بازغی در آن بازی می کنند.

در خلاصه داستان «نیوکاسل» آمده:فرید ساعت نه صبح با خبر می‌شود که صاحب عمارت قدیمی شده و نه شب به فرودگاه می‌رسد. حالا او و ساکنینی که فرید بدون اطلاع صاحب خانه آن‌ها را به عمارت آورده تنها دوازده ساعت فرصت دارند تا خانه را خالی کنند، اما ...

ساخت این فیلم در سال ۱۳۹۵ در تهران آغاز شد، اما به دلیل مشکلاتی که بین گروه تولید و سرمایه‌گذار پیش آمد نیمه تمام باقی ماند. در سال ۱۳۹۷ پس از گذشت دو سال و با رفع مشکلات، سرانجام بخش‌های باقی مانده این فیلم مقابل دوربین رفت.

اکران این فیلم از ۲۶ تیرماه سال ۹۸ در سینما‌ها آغاز شده است.

تئاتر آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک نمایش خوب در روز‌های پایانی آخر هفته هستید، پیشنهاد ما به شما دیدن نمایش «چشم به راه میرغضب» است.

در خلاصه نمایش «چشم به راه میرغضب» آمده است:

ذبیح و رضی یکی مستبد و دیگری مشروطه خواه در دوره استبداد صغیر محمدعلی شاه به اعدام محکوم می‌شوند...

حسین کیانی نویسنده و کارگردان،علی سلیمانی، سیروس همتی، مجید رحمتی، وحید نفر، سهیل ملکی بازیگران نمایش «چشم به راه میر غضب» هستند.

نمایش «چشم به راه میر غضب» هر شب از ۲۲ خرداد تا ۲۰ مرداد از ساعت ۲۰:۳۰ به مدت یک ساعت و چهل و پنج دقیقه در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم تلویزیونی خوب در آخرین روز‌های هفته خود هستید نگاهی به فیلم سینمایی «مهاجر» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بیندازید.

فیلم سینمایی «مهاجر» جمعه ۱۱ مرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: هواپیما‌های بدون سرنشین مهاجر که از روی زمین کنترل می‌شود برای انجام عملیات شناسایی در پشت خطوط دشمن به کار گرفته می‌شوند. به‌دلیل برد محدود دستگاه کنترل، خلبانان در دو ایستگاه مقابل، رودرروی هم و در خطوط دشمن مستقر می‌شوند. خلبانی که به خطوط دشمن نفوذ کرده، در حالی که با دشمن درگیر می‌شود، با مهارت عملیات شناسایی را انجام می‌دهد و هواپیما را در هوا تحویل خلبان دوم می‌دهد. در حالی که ...

علیرضا حاتمی و ابراهیم اصغرزاده در فیلم سینمایی «مهاجر» ایفای نقش کرده اند.

آخر هفته کجا برویم؟

روستای گردشگری برغان دارای بافت قدیمی و باغ‌های سرسبز و زیبایی است که بهار و تابستان این منطقه را دلپذیر کرده است. راه دسترسی به این منطقه زیبا از کرج ـ رجایی شهر، جاده آتشگاه یا از اتوبان کرج ـ قزوین پس از کردان است. رودخانه‌های زیبای شاهرود و سنج که از کوه‌های البرز مرکزی سرچشمه می‌گیرد، از کنار این روستا می‌گذرد و به زیبایی این منطقه می‌افزاید. حسینیه اعظم (با تعزیه باشکوهی که ایام محرم در آن برگزار می‌شود)، پل تاریخی برغان، چنار کهن و باشکوه مسجد جامع، درخت پیر سپیدارک و تپه باستانی قلعه کش کلا و زیارتگاه چهل دختر از مناطق دیدنی این روستا هستند.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در بازدید از مکان‌های تاریخی و طبیعی از ریختن زباله در محیط و به جای گذاشتن یادگارهای نامناسب پرهیز کنید تا بتوانید همواره از این مکان‌های زیبا و خاطره‌ساز بهره ببرید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار