سردار کارگر:

امروز نقش یگان‌های موسیقی در نیرو‌های مسلح مغفول مانده است

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: متاسقانه در برهه کنونی، نقش آن‌ها مغفول واقع شده و برگزاری چنین جشنواره هایی، کمک زیادی به گسترش این سبک موسیقی در کشور می‌کند.

امروز نقش یگان های موسیقی در نیروهای مسلح مغفول مانده استبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ترنم فتح ضمن گرامیداشت یاد شهدای عملیات مرصاد، نقش گروه‌های موزیک در نیرو‌های مسلح را با وجود شورآفرینی آنان در دوره‌های مختلف زمانی مهم دانست و گفت: متاسقانه در برهه کنونی، نقش یگان‌های موزیک در نیرو‌های مسلح مغفول واقع شده و برگزاری جشنواره هایی مانند ترنم فتح کمک زیادی به گسترش این سبک موسیقی در کشور می‌کند.
 
وی ادامه داد: مردم با مارش نظامی که در زمان دفاع مقدس پخش می شد انرژی بیشتری پیدا می کردند و با روحیه بیشتری در جبهه‌ها حاضر می‌شدند و تمامی حماسه‌هایی که اکنون شاهدش هستیم به همراه این مارش‌ها انجام می شود و تاثیر زیادی دارد که ما از آن مغفول مانده ایم.
 
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به فضای امروز موسیقی کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه موسیقی‌های بی محتوا جایگزین این موسیقی‌ها شده که باید در این زمینه فعالیت بیشتری شکل گرفته تا گسترش پیدا کند و تقویت شود تا بتواند به شکلی که شایسته آن  است تبدیل شود، زیرا این نوع موسیقی می تواند نقش بسیار موثری در جامعه داشته باشد.
 
وی در پایان گفت: امیدواریم در سال‌های آینده هم شاهد چنین برنامه‌هایی باشیم و از حضور جوانان و حتی کشور‌های جهان و گروه‌های مختلف در این عرصه بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار