معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ارومیه:

باید کیفیت نان در ارومیه افزایش یابد

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ارومیه گفت:باید کیفیت نان در این شهرستان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان صبح امروز با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ارومیه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
 
زهرا روحی در این جلسه اظهار داشت: دستگاه‌های متولی باید در خرید گندم کشاورزان وحدت رویه داشته و به دنبال جلب رضایت مردم باشند.
 
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ارومیه حفظ شأن و جایگاه کشاورزان را ضروری دانسته و افزود: در خرید گندم باید مراقب بود که کشاورزان متضرر نشوند و اطلاع رسانی لازم به آن‌ها صورت پذیرد.
 
او با تاکید بر اطلاع رسانی به موقع و شفاف به کشاورزان، گفت: اقدامات لازم برای جلوگیری از هرگونه کاهش تولید گندم در شهرستان باید صورت گیرد.
 
روحی همچنین با اشاره به تاثیر تغییرات اقلیمی در کشاورزی، گفت: پیش بینی اقدامات لازم برای کاهش آسیب تغییرات اقلیمی در تولید گندم ضروری است.
 
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ارومیه با یادآوری این نکته که کیفیت گندم در کیفیت آرد و نان تاثیر مستقیم دارد، افزود: باید برنامه ریزی لازم برای بالا بردن کیفیت گندم و به تبع آن نان، انجام پذیرد.
 
او افزایش نظارت بر نانوایی‌ها را ضروری دانسته و تصریح کرد: بحث آموزش نانوایان باید جدی گرفته شود و نباید کارگران غیرحرفه‌ای در نانوایی‌ها با سلامت مردم بازی کنند.
 
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.