دانشگاه امام رضا(ع) در دو رشته کارشناسی ارشد پیوسته دانشجو می پذیرد

دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) از بین داوطلبان آزمون سراسری دوره کارشناسی ارشد در رشته «معارف اسلامی گرایش علوم قرآن و حدیث» و «معارف اسلامی گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی» دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد قربان زاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: این دانشگاه از بین برادران و خواهران علاقمند به تحصیل در دوره کارشناسی ارشد پیوسته سال ۹۹-۹۸ در رشته «معارف اسلامی گرایش علوم قرآن و حدیث» و «معارف اسلامی گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی» دانشجو می‌پذیرد.

او تصریح کرد: دانشجویان دختر و پسر در دو پردیس مستقل دانشگاهی تحصیل می کنند و جامع بودن رشته بین چند تخصص قرآنی، فقه، حدیث، فلسفه و منطق و ارتباطات اسلامی و همچنین برگزاری رشته به صورت کارشناسی ارشد پیوسته، به عنوان فرصتی بسیار متفاوت و متمایز برای تحصیل در این دو رشته کارشناسی ارشد پیوسته است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: طول دوره آموزشی کارشناسی ارشد پیوسته حدود ۶ سال (۱۲ ترم تحصیلی) و به صورت تمام وقت روزانه است، دانشجویان ممتاز علمی و فرهنگی در قالب طرح بورسیه تحصیلی امام رضا (ع) و تخفیف شهریه مورد حمایت خواهند بود و پذیرش پایانی داوطلبان منوط به اعلام نتیجه سازمان سنجش آموزش کشور و در شهریور است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر داوطلبان می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۰۴۱ داخلی: ۱۴۴۸ (ویژه برادران) و ۳۱۱۳ (ویژه خواهران) و یا داخلی ۱۴۵۰ تماس بگیرند.
 
انتهای پیام//م.پ
 

پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد پیوسته دانشگاه امام رضا (ع) 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار