لزوم توجه به قوانین و مقررات ایمنی ساختمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بر لزوم توجه به قوانین و مقررات ایمنی ساختمان از سوی نظام مهندسی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی اوسط اکبری مقدم، در جلسه شورای فنی استان گیلان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: توجه به قوانین و رعایت ضوابط مقررات ملی ساختمان از اولویت‌های نظام مهندسی باید باشد و رعایت آن دستاورد مطلوبی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نوع عملکرد دستگاه‌های اجرایی در موفقیت پروژه‌های عمرانی موثر است، افزود: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در جلسات شورای فنی، تجربیات خود را مطرح و با کمک همدیگر مشکلات و چالش‌های خود را کاهش دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی با اشاره به اینکه در بحث پروژه‌های عمرانی با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، اظهار داشت: تعامل سازنده بین کارفرما و پیمانکار مشکلات پروژه‌های عمرانی را کاهش و پروژه‌های عمرانی در بازه زمانی کمتری به بهره برداری خواهند رسید.

اکبری مقدم به آینده‌نگری در پروژه‌های عمران اشاره و تصریح کرد: با توجه به تعدد پروژه‌های نیمه تمام عدم شروع پروژه‌های جدید باید مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست هر یک از اعضاء به بیان نقطه نظرات و پیشنهاد‌های خود پرداختند و با دستورات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصمیمات لازم در هر بخش اتخاذ شد.

انتهای پیام/ع

نوع عملکرد دستگاه‌های اجرایی در موفقیت پروژه‌های عمرانی موثر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.