«انتقام جویان: پایان بازی» بالاخره «آواتار» را شکست داد

«انتقام جویان:پایان بازی» توانست فیلم سینمایی آواتار را در گیشه شکست دهد و به پرفروش‌ترین فیلم جهان تبدیل شود.

«انتقام جویان: پایان بازی» بالاخره «آواتار» را شکست دادبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، بعد از ده سال سلطنت «آواتار» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمایی جهان، در نهایت «انتقام جویان:پایان بازی» رسما این جایگاه را از فیلم علمی تخیلی جیمز کامرون گرفت و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ تبدیل شد.

روز شنبه فیلم پرفروش دیزنی و مارول، از مرز ۲ میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۲۰۰ هزار دلارعبور کرد و تنها ۵۰۰ هزار دلار دیگر نیاز دارد تا به فروش آواتار که ۲.۷۸۹۷ میلیارد دلار است، برسد.

«انتقام جویان: پایان بازی» در گیشه‌های داخلی ۸۵۳ میلیون دلار و در گیشه‌های بین المللی نیز ۱.۹ میلیارد دلار فروش داشته است. در خارج از آمریکای شمالی، این فیلم ابرقهرمانی در کشور‌های چین (۶۱۴ میلیون)، انگلستان (۱۱۴ میلیون)، (کره جنوبی ۱۰۵ میلیون)، برزیل (۸۵ میلیون) و مکزیک (۷۷ میلیون) فروش قدرتمندی را داشته است.

استودیو مارول ماه گذشته این فیلم را با هدف اینکه به پرفروش‌ترین فیلم جهان تبدیل شود با صحنه‌های جدیدی منتشر کرد و حالا توانسته به هدف خود برسد. دستاورد دیگر این فیلم شامل پرفروش‌ترین فیلم در افتتاحیه با ۱.۲۲ میلیون دلار است که ۳۵۷ میلیون آن به صورت داخلی و ۸۶۶ میلیون دلار آن نیز در گیشه‌های جهانی کسب شد؛ این فیلم چهارمین پروژه با عنوان انتقام جویان و همچنین بیست و دومین فیلم از دنیای سنیمایی مارول است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار