شاگردان ویلموتس به مصاف میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ می‌روند

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف قطر خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرعه کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر چهارشنبه هفته جاری در کوالالامپور مالزی برگزار و در نهایت تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه سوم این رقابت‌ها با عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج هم گروه شد.

بلافاصله پس از برگزاری این مراسم مهدی تاج (رئیس فدراسیون) که به عنوان نماینده کشورمان در کوالالامپور شرکت کرده بود با مسئولان برخی کشور‌ها برای برگزاری بازی تدارکاتی با برخی تیم‌های آسیایی وارد مذاکره شد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در صحبتی که با مسئولان فدراسیون قطر، میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ و قهرمان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا داشته موافقت ابتدایی آن‌ها را برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی جلب کرده است و در صورت فراهم شدن شرایط، تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از برگزاری بازی برگشت با کامبوج که قرار است ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ در این کشور برگزار شود اردویی را در قطر برگزار خواهد کرد.

ملی پوشان فوتبال کشورمان ضمن استفاده از امکانات کمپ اسپایر یک دیدار تدارکاتی پشت در‌های بسته با عنابی‌ها برگزار می‌کنند. هدف از انجام دادن این بازی‌ها هم آشنایی با شرایط جوی کشور کامبوج است و با توجه به اینکه قطر در اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ مانند کامبوج آب و هوای شرجی دارد مسئولان فدراسیون ایران طبق هماهنگی با مارک ویلموتس در صدد برگزاری این اردو هستند.

البته احتمال دارد تیم ملی فوتبال امید کشورمان هم طبق اعلام تاج اردویی را در قطر برگزار کند.


بیشتر بخوانید:

آشنایی با حریفان تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

واکنش ویلموتس به خبر درگذشت سرمربی اش در تیم ملی فوتبال بلژیک

مارک خوش‌شانس یا بدشانس/ تیم ملی در مقدماتی جام جهانی با چه تیم‌هایی همگروه می‌شود؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار