روایاتی خواندنی از دلدادگی سلبریتی‌ها به امام رضا (ع) ‏

علی نصیریان می‌گوید: من همیشه آرزو داشتم که با حضور در سریال یا اثری در مورد امام هشتم (ع)، کارنامه زندگی‌ام به ‏یاد حضرت بیمه شود که امیدوارم به این توفیق دست پیدا کنم‎.

روایاتی خواندنی از دلدادگی سلبریتی‌ها به امام رضا (ع) ‏به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با فرا رسیدن ایام میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان امام رضا (ع)، صحبت‌های کوتاه برخی هنرمندان مشهور و ارادت آن‌ها به مناسبت این ایام پربرکت را در ادامه منتشر کرده‌ایم.

علی‌نصیریان
من همیشه آرزو داشتم که با حضور در سریال یا اثری در مورد امام هشتم (ع)، کارنامه زندگی‌ام به ‏یاد حضرت بیمه شود که امیدوارم به این توفیق دست پیدا کنم‎.

مجید مجیدی
ویتوریو استورارو، فیلمبردار فیلم محمد (ص) که در حال ساخت آن هستیم، برای نخستین بار به حرم ‏مطهر امام رضا (ع) مشرف می‌شد. وقتی داخل حرم شدیم، خیلی به وجد آمد و گفت: «احساس می‌کنم ‏انگار همه این آدم‌ها با یکدیگر خویشاوند هستند، چه قدر با یکدیگر مهربانند!» ‎

فرخ نعمتی
به من حق بدهید که به عنوان یک بازیگر به خاطر بازی در «ولایت عشق» به خودم ببالم. به خاطر ‏‏ «ولایت عشق»‌ی که اکنون سال‌ها از آن می‌گذرد و گمان می‌کنم این کار بزرگترین و مثبت‌ترین قدمی ‏بوده که در حیطه کاری‌ام برداشته‌ام.

رضا کیانیان
برای یک نوجوان مشهدی که آرزو‌های دور و دراز دارد، چه جایی بهتر از حرم برای عقده‌گشایی. وقتی ‏از همه جای ایران کرور کرور زائر راهی مشهد می‌شوند و از امام هشتم مراد و طلب می‌خواهند و بعد ‏راضی و امیدوار راهی شهر و دیارشان می‌شوند، پس چرا یک نوجوان مشهدی که سودای بازیگری ‏دارد، راهی گوشه دنج حرم نشود و در میان آن‌همه راز و نیاز جاری در میان رواق‌ها و حیاط‌ها، رو به ‏حرم ننشیند و با این امام مهربان دو کلمه حرف نزند و خواسته‌اش را نگوید‎. ‎

حامد بهداد
من در دورترین خاطرات کودکی، یادم می‌آید دست در دست پدربزرگم به حرم می‌آمدیم. دایی کوچکم ‏هم، همیشه همراهمان بود‎.

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
سریال شهرزاد بهترین سریالی بود که اقای نصیریان در ان ایفای نقش کردند واقعا زیبا بود
آخرین اخبار