رئیس پلیس راهور ناجاخبر داد؛

۱۰۶۰ کیلومتر برای حوزه استحفاظی پلیس راه فاتب پیش بینی شده است

سردار هادیان فر در خصوص فعالیت پلیس راه تهران بزرگ توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور ناجا در مراسم افتتاحیه پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: ۲۱۷ هزار کیلومتر طول جاده در کشور داریم و بالغ بر ۳۲ میلیون وسیله نقلیه در حال تردد در کشور است، ۲۲ میلیون خودرو سنگین و سبک است.

وی با بیان اینکه ۱۰۶۰ کیلومتر وسعت برای حوزه استحفاظی پلیس راه فاتب پیش بینی شده است، گفت: محور‌های اصلی شهرک‌ها و پایانه‌های مسافربری از جمله نقاط تحت پوشش پلیس راه تهران بزرگ هستند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه  بیش از ۵ هزار اتوبوس از مبدا تهران به سراسر کشور در حال تردد است، گفت: هفته گذشته بازدیدی از پوشش آزاد راه تهران شمال انجام شد که این محور در چهار فاز در حال اجرا است.

وی افزود: فاز اول آزاد راه تهران شمال از اتوبان همت آغاز و در حال پیوند خوردن به جاده چالوس است، در فاز اول ۹۵ درصد و در فاز دوم ۲۵ درصد پیشرفت داشته ایم و طبق آمار کمترین تصادفات و تعداد کشته‌ها را در فاز چهارم داشته ایم.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از سال ۸۷ تا کنون از ۲۷ هزار کشته در تصادفات به ۱۷ هزار کشته رسیده ایم.

سردار هادیان فر خاطرنشان کرد: ۶ درصد از فوت شدگان در زمان انتقال جان خودشان را از دست می‌دهند و ۴۳ درصد در بیمارستان‌ها فوت می‌شوند، لذا تمام دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و در کاهش تلفات به پلیس کمک کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار