اهواز عاری از مزرعه استخراج بیت کوین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: هیچ مزرعه استخراج بیت کوین در سطح شهرستان اهواز مشاهده نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: مساله تولید بیت کوین و استفاده از برق با تعرفه پایین برای این کار یک تخلف در سطح کلان کشور است که باید به آن رسیدگی و با متخلفان برخورد شود چرا که زنگ خطری برای صنعت برق است و هیچ مزرعه استخراج بیت کوین در سطح اهواز تاکنون مشاهده نشده است.

وی با اشاره به احداث مزارع بیت کوین بیان داشت: از بخش کشاورزی و صنایع این حوزه مانند مرغداری‌ها که تعرفه برق آن‌ها رایگان و یا ناچیز است، سو استفاده و نسبت به احداث مزارع بیت کوین اقدام شود، یک کار خلاف قانون است و نباید از تعرفه‌ها و خدماتی که دولت در راستای کمک به رفاه مردم در اختیار بخش‌های تولیدی قرار می‌دهد سو استفاده شود.

کریمی ادامه داد: وقتی برق با تعرفه پایین در اختیار یک بخش قرار می‌گیرد به این دلیل است تا به مردم خدمات ارائه دهد نه اینکه با ایجاد پایگاه استخراج بیت کوین از تعرفه‌های پایین برق سو استفاده کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: مبارزه با این مساله در حوزه شرکت‌های برقی نیست و دستگاه‌های نظارتی باید در این زمینه ورود و با متخلفان برخورد جدی داشته باشند تا شاهد گسترش این مزارع در سطح استان و کشور نباشیم.

انتهای پیام/م

مزارعه بیت کوین در اهواز وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.