توکلی: شانس زیادی برای کسب مدال در مسابقات جهانی داریم

سرمربی تیم ملی جانبازان و معلولان وزنه‌برداری ایران درخصوص بازی‌های جهانی قزاقستان توضیحاتی ارائه داد.

توکلی: اکثر نفرات تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان شانس کسب مدال دارند.حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان ایران در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درخصوص آخرین وضعیت تیم اظهار داشت: برای شرکت در  بازی‌ها‌ی جهانی قزاقستان، یک اردو در تهران داشتیم و یک اردو نیز در بابلسر و این وزنه‌برداران مثل گذشته اوضاع خوبی دارند.

توکلی ادامه داد: افراد اعزامی در گذشته ۲ بار در بازی‌های جهانی مکزیک و ژاپن رحضور داشتند و این گام سوم ماست و گام چهارم نیز در امارات خواهد بود. تمام اعضای تیم ملی عنوان دار هستند و شرایط خوبی دارند و من هم تلاش کردم که به عنوان سرمربی تیم کمکشان کنم تا در شرایط ایده‌آل خود بمانند و حتی پیشرفت هم بکنند.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان درباره شانس‌های کسب مدال در این بازی‌ها خاطر نشان کرد: خیلی از نفرات حال حاضر تیم شانس کسب مدال طلا را دارند.   تعدادی از نفراتمان هم قهرمان بازی‌های آسیایی شدند و با توجه به این که حریفان اصلی‌مان، آسیایی‌ها بودند پس در بازی‌های جهانی نیز شانس کسب مدال داریم. البته در اوزانی هم نفراتی داریم که رقبای اصلی شان آسیایی نیستند و در این بازی‌ها خودنمایی خواهند کرد. اما در مجموع اگر بخواهیم سیامند رحمان را فاکتور بگیریم شاید ۲، ۳ مدال دیگر طلا هم به دست آوریم.

توکلی خاطرنشان کرد: البته گفتن این حرف‌ها پیش از مسابقات کمی سخت است و نمی‌توانیم شرایط داوری را نیز نادیده بگیریم. من حتی شنیدم که گاهی داوران در این بازی‌ها سلیقه‌ای برخورد می‌کنند، اما امیدوارم این بدشانسی‌ها را نداشته باشیم.

لازم به ذکر است تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی قزاقستان که از سری رقابت‌های انتخابی پارالمپیک توکیو خواهد بود، بامداد سه‌شنبه با ۹ وزنه‌بردار به این کشور سفر می‌کند.


بیشتر بخوانید:

مرادی: ۷۰ روز طلایی را از دست دادیم/ وزارت ورزش به اردو‌ها و اعزام وزنه برداران توجه داشته باشد

مرادی: به خاطر مصدومیت ممکن است مسابقات جهانی را از دست بدهم

مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری باقی ماند


انتهای پیام/

اظهارات حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار