برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب در بروجرد

مسئول بسیج جامعه زنان بروجرد از پریایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  نسرین فائزی  مسئول بسیج جامعه زنان بروجرد با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب گفت: حجاب یکی از ضروریات دین است و درآیات و روایات زیادی به رعایت حجاب توسط بانوان و مردان تأکید شده که نشان‌دهنده اهمیت این موضوع است.

وی با اشاره به‌ضرورت ترویج عفاف و حجاب در جامعه افزود: امروز دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا از طریق ماهواره و سایر اقدامات بتواند در گسترش بدحجابی در بین جوانان گام بردارد، اما ضروری است تا برای ترویج عفاف و حجاب همه تلاش‌ها به کار گرفته شود.

مسئول بسیج جامعه زنان بروجرد تصریح کرد: حجاب از افتخارات و عزت یک زن مسلمان است و بهترین راه مبارزه با بدحجابی، ترویج عفاف و حجاب در جامعه است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در بروجرد عنوان کرد: در این هفته برنامه‌هایی در نظر گرفته‌شده که یکی از برنامه‌ها تریبون آزاد در باغ فدک بروجرد است، همچنین نشست‌های بصیرتی، برگزاری جشن روز دختر در ۹۶ پایگاه، وصیت خوانی شهدا و مسابقات ورزشی نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

فائزی گفت: نمایشگاه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب فردا برپا می‌شود و انواعی از البسه حجاب در معرض دید قرار داده می‌شود و به فروش می‌رسد؛ همچنین به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اردوی تفریحی ۱۷۰ نفر از دختران پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار شد.

انتهای پیام/م

نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب در بروجرد برپا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.