جایگاه‌های عرضه سوخت جنوب آذربایجان غربی آماده استقبال از مسافران تابستانی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از آمادگی ۹۱ باب جایگاه فعال این منطقه برای عرضه سوخت رسانی مطلوب‌تر در تابستان امسال خبر داد.

داود فعال پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، با تقدیر از تعامل سازنده و صادقانه صاحبان مجاری عرضه، مدیران عامل و رانندگان شرکت‌های حمل فرآورده‌های نفتی وآمادگی کامل و شبانه‌روزی جایگاه‌های تحت پوشش این منطقه جهت سوخت رسانی وتوزیع مطلوب‌تر و بدون وقفه به مسافران تابستانی وتکریم ارباب رجوع خبر داد.
 
وی بااشاره به موقعیت خاص جغرافیایی این منطقه وقرار گرفتن در محور مواصلاتی شمالغرب کشور و وجود جاذبه‌های طبیعی وتاریخی در سطح منطقه میاندوآب و تردد مسافرین وزائرین کربلادر فصل تابستان گفت: تامین، توزیع وعرضه سوخت مطلوب وبدون وقفه زمانی در ۹۰ باب جایگاه‌های عرضه سوخت هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی انجام می‌شود.
 
فعال پور در خصوص اقدامات انجام شده این منطقه برای استقبال از مسافرین تابستانی و زائرین کربلا یاد آور شد: افزایش قدرت بارگیری بنزین در انبار نفت شهید مهدی باکری، اعزام گروه‌های ارزیابی و نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها، بازدید‌های کمی و کیفی کارشناسان منطقه از مجاری عرضه، نصب تابلو‌های پاسخگویی و رسیدگی وپاسخگویی به شکایات مردمی ۰۹۶۲۷، خرید و ذخیره سازی به موقع فرآورده‌های نفتی توسط جایگاهداران، وتعیین افراد کشیک در تعدادی از جایگاه‌ها را از جمله این اقدامات برشمرد.
 
وی افزود:هم اکنون تعداد ۱۵۳ دستگاه نفتکش وظیفه تامین وتوزیع نزدیک به ۳ میلیون لیتر انواع فرآورده به ۷۰ باب جایگاه فعال در هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی در مقاصد مختلف درون و برون شهری را برعهده دارند.
 
وی در ادامه با اشاره به تعامل و همکاری نزدیک این منطقه با مسئولان استانی و شهرستانی درجهت خدمترسانی به مسافرین تابستانی افزود:هم اکنون سه باب نمازخانه بین راهی و ۲۱ باب جایگاه عرضه CNG در سطح هشت شهر جنوب استان آذربایجان‌غربی آماده ارائه خدمات فرهنگی و سوخت پاک به مشتریان و مسافران تابستانی وزائران کربلا است.
 
انتهای پیام/م
 

آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت جنوب آذربایجان غربی

برچسب ها: نفت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.