در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

ماجرای عجیب و غریب مفقود شدن «لیدا کاوه»، ورزشکار معروف از زبان رییس پلیس پایتخت

سردار رحیمی درباره ماجرای مفقود شدن لیدا کاوه توضیحاتی داد.

پرونده لیدا کاوه لی در حال بررسی است/ دستگیری ۲۴۷ سارق در دومبن مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه برگزاری دومین مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهی پایتخت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن خانمی به نام لیدا کاوه در شهرک غرب تهران رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت و شب گذشته این خانم شناسایی شد.

سردار رحیمی گفت: در حال حاضر بررسی بیشتر این پرونده در دست انجام است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اکنون هم این خانم در پلیس آگاهی است تا بررسی‌ها و تحقیقات بیشتر درباره چرایی مفقودی‌اش انجام شود، اما تاکنون کسی در این زمینه دستگیر نشده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: با توجه به راه اندازی شرکت‌هایی مانند تپسی و اسنپ که با پلیس امنیت و... در تماس و زیر نظر هستند، به شهروندان توصیه می‌کنم که با توجه به امکانات نوین از سوار شدن بر خودرو‌های شخصی خودداری کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: در  دومین مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهی پایتخت ۲۴۷ نفر از سارقان دستگیر شدند که در قالب ۵۴ باند اقدام به فعالیت  می‌کردند.

سردار رحیمی افزود: سارقان در قالب  ۱۶ باند اقدام به سرقت‌ به عنف، ۱۶ باند اقدام به سرقت از منازل واماکن و ۱۴ باند اقدام به سرقت خودرو موتور سیکلت میکردند.

وی با بیان اینکه ۵ باند جعل اسناد و ۳ باند سرقت مسلحانه نیز منهدم‌ شدند، بیان کرد: ۱۳۱ نفر از سارقان دستگیر شده سابقه زندان را در پرونده خود داشتند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۸۴۵ مورد سرقت به عنف، ۱۸۵ فقره سرقت از منازل و ۱۳۴۵ فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در این طرح گزارش شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: سارقان خودروهای نیسان را بیشتر در جنوب تهران و محدوده شهرستان ری سرقت و سپس آنها را به مناطق مرزی منتقل می‌کردند.

سردار رحیمی گفت: شناسایی و دستگیری سارقان زورگیر در مناطق جنوبی و غربی انجام شد که در این پرونده سارقان با حضور در مقابل بانک‌ها از شهروندان زورگیری می‌کردند.

وی افزود: ۱۵۰ فقره سرقت موتورسیکلت توسط باند سرقت موتورسیکلت شناسایی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۹ تير ۱۳۹۸
همین؟؟؟!!!!
آخرین اخبار