بسته حوادث امروز ۸ تیرماه ۹۸؛

نگاهی به حوادث امروز شنبه ۸ تیر در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۸ تیرماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز شنبه 8تیرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف جسد مرد ناشناس بر بالین رودخانه دز

محمد حسین ارزیده، افسر شیفت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در پی دریافت گزارش حادثه در ساعت ۱۴ و ۵٠ توسط ستاد فرماندهی عملیات ۲ اکیپ از آتش نشانان ایستگاه‌های شماره یک و ۳ به محل حادثه واقع در پایین دست پل الغدیر اعزام شدند و اقدام به بیرون آوردن جنازه از رودخانه دز کردند.

نگاهی به حوادث امروز شنبه ۸ تیر در خوزستان

وی بیان کرد: جنازه این پیرمرد سالخورده که از تاریخ غرق شدنش هیچ اطلاعی در دست نیست به دلیل سرعت زیاد آب به پایین دست رودخانه در حوالی پارک جنگلی میلاد آورده شده بود.

ارزیده در ادامه افزود: جنازه این پیرمرد با تلاش آتش نشانان از رودخانه بیرون کشیده و به سازمان باغ بهشت منتقل شد.

باند ۳ نفره سارقان سیم برق در مسجدسلیمان متلاشی شد

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق شهرستان مسجدسلیمان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اذعان داشت: ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی باند ۳ نفره سارقان سیم برق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

نگاهی به حوادث امروز شنبه ۸ تیر در خوزستان

سرهنگ حسینی با بیان اینکه در بازرسی از از مخفیگاه متهمان ۱۵۰ کیلوگرم کابل برق، آلات مربوط به سرقت از جمله اره آهن بر کشف شد، اظهار کرد: متهمان در بازجویی پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

توقف محموله تریاک در پارکینگ پلیس هندیجان

سرهنگ نصیر ابدالی فرد، فرمانده انتظامی هندیجان گفت: در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی هندیجان، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه امامزاده عبدااله این شهرستان، با هوشیاری و کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک اقدام سریع آن را متوقف کردند.

نگاهی به حوادث امروز شنبه ۸ تیر در خوزستان

وی بیان داشت: مأموران پلیس در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی مقدار ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ ابدالی فرد تصریح کرد: ۲ قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری ۱۸ متهم در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ماهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و متخلفین نظم و انضباط اجتماعی و همچنین اعمال قانون رانندگان متخلف خودرو‌ها و راکبان موتورسیکلت‌های مزاحم و متخلف و انجام رفتار پرخطر در معابر شهری و سطح حوزه استحفاظی خصوصا پارک‌ها اجرا شد.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح ماموران پلیس با گشت زنی محسوس و نامحسوس ۱۸ متهم که داری سابقه شرارت، سرقت و قاچاق را داشته دستگیر شدند.

نگاهی به حوادث امروز شنبه ۸ تیر در خوزستان

سرهنگ پاپی با بیان اینکه متهمان به ۱۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، افزود: در همین راستا ۶۴ وسیله نقلیه متخلف توقیف، یک دستگاه موتورسیکلت و ۷۰۰ کیلوگرم سیم برق سرقتی و ۵ گرم موادمخدر کشف و ۵ باب مغازه پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با بیان اینکه این طرح به جهت امنیت و آسایش شهروندان به طور مستمر اجرا خواهد شد، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گریز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن به پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.

سارقان طلاجات منزل در شوش نقره داغ شدند

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با سارقان حرفه ای، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شوش ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار طلاجات منازل را شناسایی کردند.

وی اذعان داشت: مأموران پلیس با اقدامات تخصصی و شگرد‌های پلیسی محل اختفاء سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

نگاهی به حوادث امروز شنبه ۸ تیر در خوزستان

سردار عباس زاده بیان کرد: متهمان پس از بازسازی صحنه از منازل مالباختگان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت طلاجات منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر طلاجات سرقتی کشف شده، افزود: تلاش برای کشف سایر جرایم احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

سارق محتویات داخل خودرو قابل قانون زانو زد

سرهنگ محمد عزیزی، فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در برخی مناطق این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

نگاهی به حوادث امروز شنبه ۸ تیر در خوزستان

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارق تعدادی اموال سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۱۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بهبهان در خاتمه اذعان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

۶ سارق تحت تعقیب در اندیمشک شناسایی و دستگیری شدند

سرهنگ امیرعباس شهبازی، فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی با هدف شناسایی و دستگیری سارقان تحت تعقیب بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اندیمشک، با اقدامات تخصصی واطلاعاتی محل اختفاء ۶ سارق تحت تعقیب را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

نگاهی به حوادث امروز شنبه ۸ تیر در خوزستان

سرهنگ شهبازی با اشاره به اینکه متهمان سوابقی همچون سرقت از منازل، موبایل قاپی و سرقت سیم برق را در کارنامه خود دارند، اظهار کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان ۴ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد همچنین متهمان در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت سیم برق هوایی نیز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی تحویل داده شدند، افزود: شهروندان هنگام ترک منزل و خالی شدن خانه، موارد پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و هنگام حضور در اماکن شلوغ همچون بازار و تفرجگاه‌ها مراقب سارقان فرصت طلب بخصوص موبایل قاپ‌ها باشند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار