ادامه اقدام نمایشی انگلیس در برابر سفارت ایران

نمایش رسانه‌ای که از چند روز پیش به بهانه حمایت از یک محکوم امنیتی ایرانی-انگلیسی در برابر سفارت تهران در لندن آغاز شده، روز سه‌شنبه با حضور «صادق خان» ادامه یافت.

ادامه اقدام نمایشی انگلیس در برابر سفارت ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نمایش رسانه‌ای که از چند روز پیش به بهانه حمایت از یک محکوم امنیتی ایرانی-انگلیسی، در برابر سفارت ایران در لندن آغاز شده، روز سه‌شنبه با حضور «صادق خان» شهردار لندن ادامه یافت.

همسر نازنین زاغری که ماه‌هاست تبلیغات گسترده‌ای علیه ایران به راه انداخته، در اقدامی تازه از چند روز پیش با مسدود کردن مسیر تردد سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن و با حضور گسترده رسانه‌ها، مدعی اعتصاب غذا شده است.

در این مدت شمار زیادی از نمایندگان پارلمان انگلیس با حضور در کنار وی و مشارکت در این نمایش رسانه‌ای، از زاغری و راتکلیف (همسر وی) حمایت کرده‌اند. دولت انگلیس نیز بر خلاف رویه‌های مرسوم دیپلماتیک، از تأمین امنیت سفارت و بازگشایی مسیر عادی تردد، خودداری می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۵ تير ۱۳۹۸
اين بهترين بهانه است تا سفارت انگليس در ايران را ببنيدم
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۳۵ ۰۵ تير ۱۳۹۸
جاسوس باید اعدام شود چون خیانت بزرگی رااگاهانه انجام میدهد.اگراین جاسوس اعدام میشد.دیگران به جاسوسی ازایران اقدام نمیکنندودرضمن نمایش های لندن هم انجام نمیشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۵ تير ۱۳۹۸
اینکه مسله ای نمایندگان ما هم برن جلو سفارت انگلیس تحسن کنند .(مقابله به مثل )به بهانه ای عدم اجرای برجام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۵ تير ۱۳۹۸
منتظرم ببینم که این موضوع خانم جاسوس تا چه حدی جدی هستش نکنه که فردا آزادش کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار