آغاز طرح همبستگی ملی از چهارشنبه در گیلان

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: طرح همبستگی ملی با کمک مردم و با محوریت مساجد از چهارشنبه در این استان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ علی توشه، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در نشست هماهنگی اجرای طرح همبستگی ملی به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره کمک به سیل زدگان اشاره کرد و گفت: با کمک مردم و با محوریت مساجد، طرح همبستگی ملی برای کمک به هموطنان سیل زده از چهارشنبه هفته کنونی در گیلان آغاز می‌شود.

وی افزود: در این طرح کمک‌های مردمی در مساجد جمع آوری می‌شود تا برای بازسازی خانه‌های مناطق سیل زده هزینه شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در اجرای طرح همبستگی ملی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و جمعیت هلال احمر نیز برای جمع آوری کمک‌های مردمی، بسیج سازندگی و سپاه را همراهی می‌کنند، اظهار داشت: گیلان ساخت و بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرستان گمیشان استان گلستان را برعهده دارد.

سرهنگ توشه ضمن قدردانی از همراهی مردم در این طرح گفت: در مرحله دوم این طرح قرار است تجهیزات لازم برای خانه‌های بازسازی شده مناطق سیل زده فراهم شود.

وی تصریح کرد: در مرحله سوم طرح همبستگی ملی برای اشتغالزایی هموطنان سیل زده برنامه ریزی خواهد شد.

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان هم ضمن اعلام آمادگی برای مشارکت در طرح همبستگی ملی از جمع آوری ۵۰۴ میلیون تومان کمک نقدی و ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی مردم این استان به مناطق سیل زده خبر داد.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز گیلان، مدیرکل بهزیستی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان، مسئول سازمان بسیج محلات و مساجد و مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان هم در این نشست از آمادگی برای اجرای طرح همبستگی ملی خبر دادند.

انتهای پیام/ع

همبستگی ملی برای بازسازی خانه‌های سیل زدگان

برچسب ها: حوادث ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.