گزارش/

حقایقی جالب و باورنکردنی از خودروهای الکتریکی/ از اتوموبیلی که هیچگاه خاموش نمی‌شود تا ایجاد بزرگترین مزرعه تولید برق

خودروهای برقی قابلیت‌های جالب متعددی دارند و برخی از آنها هیچگاه خاموش نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، بزرگترین شرکت تولید کننده خودروهای الکتریکی در جهان تسلا نام دارد؛ این شرکت نه تنها توانسته حجم زیادی از محصولات خود را روانه بازار کند بلکه سبب حفاظت از محیط زیست و کاهش استفاده از سوخت فسیلی هم شده است.

اتوموبیل‌های این شرکت خودروسازی قابليتهای متعددی دارند در اینجا به معرفی برخی از قابلیت‌های ویژه این اتوموبیل‌ها می‌پردازیم.


بزرگترین مزرعه باتری جهان برای اتوموبیل‌های الکترونیکی

تسلا بزرگترین باتری که تا کنون در جهان ساخته شده است را دارد این باتری به یک مزرعه در جنوب استرالیا متصل شده و از لحاظ اندازه همانند یک زمین فوتبال است.

تسلا

خودروهایی که در شرایط سخت پرواز می‌کنند

این دسته از خودروها می‌توانند به اندازه سه سانتی متر بالا بیایند؛ تسلا این کار را در زمان‌های خاص و جاده‌های صعب‌العبور انجام می‌دهد.

تسلا

بهترین مهندسان جهان در خدمت تسلا

تسلا به داشتن بهترین مهندسان جهان معروف است؛ این شرکت خودروسازی برای تجهیز و طراحی موتورهای خود از برترین مهندسان جهان استفاده می‌کند.

تسلا

اتوموبیلی که هیچگاه خاموش نمی‌شود

مدل S خودروهای الکترونیکی تسلا هیچگاه خاموش نمی‌شوند؛ این مدل از اتوموبیل‌ها همانند یک کامپیوتر هوشمند که به اصطلاح به خواب می‌رود و خاموش نمی‌شود.

تسلا

صفحه‌ای خاص برای محافظت از اتوموبیل‌های الکترونیکی

برای حفاظت از اتوموبیل‌ها صفحه‌ای از جنس تیتانیوم A در زیر خودروهای تسلا قرار گرفته است؛ این صفحه خاص زرهی وظیفه دارد تا از خودرو در حوادث احتمالی که در سرعت بالا رخ می‌دهند محفاظت کند.

تسلا

قیمت بسیار زیاد در برابر عملکرد ابدی

خودروهای تسلا قیمت بسیار زیادی دارند و مدیران این شرکت در توجیه منطقی خود گفته اند که خودرو الکترونیکی تسلا ابدی است و هیچگاه باتری آن به اتمام نمی‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار