به همت هیئت رزمندگان اسلام؛

بیست و پنجمین همایش مدیران سراسری پیروان عترت برگزار می‌شود

بیست و پنجمین همایش مدیران پیروان عترت در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و پنجمین همایش مدیران برادر و مدیران پیروان عترت(خواهر) در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام عبدالرحمن سفیدی امین معاون فرهنگی هیئت رزمندگان اسلام از برگزاری بیست و پنجمین همایش مدیران هیئت‌های رزمندگان اسلام سراسر کشور خبر داد.

وی ضمن اشاره به این خبر افزود: امسال به حول وقوه الهی بیست و پنجمین همایش مدیران برادر و مدیران پیروان عترت (خواهر) در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی هیئت رزمندگان اسلام با اشاره به ساخته در حال حاضر هیات رزمندگان اسلام افزود: حدود هزار و یکصد شعبه فعال در سراسر کشور دارد که با احتساب شعب اصلی و شعب خواهران و شعب جوانان عاشورایی ان شاءالله ۷۰۰ هیات (شعب اصلی و شعب خواهران) در کنار حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها و نیز مسجد مقدس جمکران به مدت سه روز از چهارشنبه مورخ ۲۲ خرداد تا جمعه ۲۴ خرداد ماه در همایش سراسری شرکت خواهند کرد و در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری همایش مدیران هیات‌های جوانان عاشورایی سراسر کشور خواهیم بود.

سفیدی امین از مهمترین اهداف این همایش را  گفتمان سازی و عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب و نیز آسیب شناسی وضعیت  و راهکار‌های ارتقاء هیات‌ها را برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار