در اجرای برنامه های اوقات فراغت موازی کاری نشود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد گیلان گفت: با همکاری و تعامل دستگاه های فرهنگی می‌توان از موازی کاری در فعالیت‌های اوقات فراغت جلوگیری کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد گیلان گفت: از فضا‌های آموزشی مدارس و مساجد برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان می‌توان استفاده بهینه کرد.

وی با اشاره به اوقات فراغت و حضور دانش‌آموزان در برنامه‌های تابستان مساجد، افزود: ٤٠ درصد اعضای کانون‌های مساجد گیلان از دانش‌آموزان هستند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد گیلان گفت: با همکاری و تعامل دستگاه‌های فرهنگی می‌توان از موازی کاری در فعالیت‌های اوقات فراغت جلوگیری کرد.

حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد با بیان اینکه، مساجد نیازمند کادر آموزشی به‌منظور پرورش نیرو‌های متعهد و متخصص هستند، افزود: ٩٠٠ کانون در مساجد سراسر استان فعال هستند و حضور معلمان پرورشی در کانون‌های مساجد بستر مناسبی برای تداوم تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است.

وی با اشاره آمادگی برای اعزام مربی در رشته‌های مختلف به مدارس، گفت: می‌توان با بهره‌گیری از فرصت تابستان گروه‌های فرهنگی و هنری مورد نیاز مدارس را مهیا کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد گیلان تصریح کرد: تابستان فرصت مناسبی برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف است.

 

انتهای پیام / ق 

 

از موازی کاری  در برنامه های اوقات فراغت جلوگیری شود

برچسب ها: مساجد ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.