معدوم سازی چهار تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته/ ۱۱ واحد متخلف پلمپ شدند

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت یزد گفت: از ابتدای سال تاکنون، چهار تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته از ۵۵۱ واحد مواد غذایی جمع آوری و معدوم سازی شده اند.

علیرضا خردادمهر کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: از ابتدای سال تاکنون، نه هزار  و ۴۸۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفته است که در جریان این بازدید‌ها چهار تن مواد غذایی غیر بهداشتی، فاسد و تاریخ گذشته از ۵۵۱ واحد مواد غذایی معدوم سازی شده است.

خردادمهر افزود: همچنین طی بازرسی‌های انجام شده از سوی بازرسان بهداشت محیط، تعداد  یازده واحد  عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی پلمپ، ۲۲۸ واحد متخلف  جهت طی مراحل قانونی به دادگاه معرفی شدند.

وی با بیان اینکه بازرسی‌های کارشناسان  بهداشت محیط شهرستان یزد در تمام روز‌های سال و در دو نوبت صبح  و بعد از ظهر تا پاسی از شب  انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در نوبت صبح ۱۲ اکیپ و در نوبت بعداز ظهر چهار اکیپ بر عملکرد مراکز تهیه،   توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی نظارت می‌کنند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یزد در پایان تاکید کرد: سامانه ثبت شکایات مردمی ۱۹۰ وزرات بهداشت بصورت شبانه روزی در دسترس شهروندان و میهمانان بوده و مردم عزیز میتوانند شکایات خود را در زمینه بهداشت محیطِ مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی نظیر هتل‌ها و مراکز اقامتی و پارک ها، مشکلات مربوط به آب و فاضلاب، مواد غذایی و ... را به این سامانه گزارش نمایند.

انتهای پیام/ غ

از ابتدای سال تاکنون ۱۱ واحد متخلف پلمپ شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار