برگزاری دومین همایش مشترک بین المللی مطالعات زبان و ادبیات کردی و فارسی در دانشگاه کردستان

دومین همایش مشترک بین المللی مطالعات زبان و ادبیات کردی و فارسی (زبانشناسی و بوطیقا) که توسط دانشگاه کردستان و با همکاری دانشگاه صلاح الدین و راپه‌رین برگزار می‌شود، در دانشگاه کردستان آغاز شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دومین همایش مشترک بین المللی مطالعات زبان و ادبیات کردی و فارسی به میزبانی دانشگاه کردستان و با همکاری دانشگاه‌های صلاح الدین و راپه‌رین آغاز و تا فردا دوشنبه (۲۰ خرداد) ادامه خواهد داشت.

افتتاحیه این همایش امروز یکشنبه (۱۹ خرداد) در تالار دکتر شاهویی دانشکده کشاورزی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود و سپس پنل‌های علمی در دو تالار مستوره اردلان و فردوسی و همچنین کلاس ۱۰۱ برگزار خواهد شد.

طی امروز و فردا در این همایش ۱۴ پنل علمی برگزار می‌شود و همچنین و ۳۰ پوستر ارائه خواهد شد و آیین اختتامیه نیز روز دوشنبه ساعت ۱۰:۳۰ در تالار فردوسی برگزار خواهد شد.

به گفته دبیر علمی این همایش از مجموع ۱۳۸ مقاله ارسال شده، ۱۱۶ مقاله پذیرفته شد که ۴۴ مورد از آن‌ها ازمقاله‌های ارسالی خارج کشور بوده است. همچنین ۴۳ مورد از آن‌ها زبان شناسی و ۷۶ مقاله نیز حوزه ادبیات بوده است.

انتهای پیام/م

آغاز همایش مشترک بین المللی مطالعات زبان و ادبیات کردی و فارسی در دانشگاه کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.