بهترین نحوه ارتباط با خدا و اهل بیت نماز است

مشاور وزیر ارشاد گفت:ما باید به صورت پیوسته با خدا و اهل بیت (ع) ارتباط داشته باشیم و بهترین نحوه ارتباط نیز خواندن نماز است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی صبح امروز در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) کاشان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: امروز شرایط کشور شرایط خاصی است به نحوی که دشمنان از خارج از کشور به ما فشار‌هایی را وارد می‌کنند، اعمال تحریم‌ها نمونه‌ای از این فشار‌های خارجی است در حالی که در درون کشور نیز مشکلاتی وجود دارد که برخی از آن‌ها به سو مدیریت مسئولان کشور بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات کشور در همه ابعاد باید تلاش وافری داشته باشیم، افزود: تنها مسئولان نمی‌توانند برای رفع مشکلات قدم بردارند و بر همین اساس باید مردم و مسئولان برای رفع مشکلات متحد شوند.

حجت الاسلام ارباب سلیمانی مشاور وزیر ارشاد ضمن اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم در ارتباط با توسل به اهل بیت (ع) و خداوند جهت رفع مشکلات ابراز داشت: ما باید به صورت پیوسته با خدا و اهل بیت (ع) ارتباط داشته باشیم و بهترین نحوه ارتباط نیز خواندن نماز است؛ در اهمیت این موضوع می‌توان به حضور حضرت علی (ع) در ساعات ابتدایی صبح در مسجد اشاره کرد که برای رفع حاجات خود به اقامه نماز می‌پرداختند.

وی با بیان اینکه نماز، دعا و توسل همیشه زمینه ساز رفع مشکلات است، گفت: خط نماز در سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) وجود دارد به نحوی که حضرت ابراهیم (ع) می‌فرماید من اگر به سرزمینی بی آب و علف هجرت کردم برای برپایی اقامه نماز بوده است.


ارباب سلیمانی ضمن اشاره به تاکید و اهتمام امام راحل به نماز گفت: پیامبر اکرم (ص) زمانی که صدای اذان بلال را می‌شنید از خود بی خود می‌شدند و به تنها چیزی که فکر می‌کردند، نماز بود و بر همین اساس ما نیز باید اهتمام پیامبر اکرم (ص) به نماز را در زندگی خود الگو قرار دهیم.

انتهای پیام/م

 

برای رفع مشکلات کشور در همه ابعاد باید تلاش وافری داشته باشیم

برچسب ها: وزارت ارشاد ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.