مولوی حسین بر:

روز قدس روز یادآوری جنایات رژیم صهیونیستی به جهانیان است

رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت خاش گفت: در روز جهانی قدس مردم باید با تمام توان به میدان بیایند و فریاد مظلومیت قدس را رساتر از همیشه به گوش جهانیان برسانند.

روز قدس روز یادآوری جنایات رژیم صهیونیستی به جهانیان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مولوی یعقوب حسین‌بر رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت خاش اظهار داشت: با بیان اینکه روز قدس یکی از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی است اظهار داش: رهبر کبیر انقلاب اسلامی آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان را برای دفاع از آرمان‌های قدس و ملت مظلوم فلسطین انتخاب کرده است تا در این روز مسلمانان ایران اسلامی و در کنار آن‌ها مسلمانان جهان برای حمایت است مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها بیایند و خشم و انزجار خود را از اسرائیل و در راس آن آمریکا اعلام بدارند.

رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت خاش گفت: در روز جهانی قدس اخوت و برادری تحت‌عنوان همراهی با مردم مظلوم فلسطین به جهانیان اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت‌هایی که در منطقه ایجاد شده و توطئه‌هایی که آمریکا برای کشور و مسلمانان ایجاد کرده امسال حضور مردم در روز جهانی قدس پررنگ‌تر از سال‌های گذشته باشد.

وی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی را در تیررس خود قرار داده اند و در مقابل ایران و آرمان‌های انقلاب با تمام قدرت ایستاده اند چرا که نمی‌توانند موفقیت‌های ملت ایران را تحمل کنند به همین دلیل لازم است مردم مسلمان ایران به خصوص مردم سیستان و بلوچستان در روز جمعه‌ای که در پیش داریم با حضور گسترده و فعال به خیابان‌ها بیایند و انزجار خود را از اسرائیل غاصب و آمریکای جهانخوار اعلام بدارند.

مولوی حسین بر تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در روز جهانی قدس باید به همگان نشان دهند که به طور محکم برای دفاع از قدس و آزادی قدس و آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین ایستاده اند و ذره‌ای از دفاع از مردم فلسطین و آرمان‌های آن‌ها کوتاه نخواهند آمد.

وی عنوان کرد: ملت‌ها آزادیخواه هستند و هیچ کس ظلم، جور و ستم را قبول نمی‌کند از این رو می‌توان گفت هیچکس در منطقه با سیاست ستمگرانه آمریکا همراه نیست.

رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت خاش گفت: مردم و دولتمردان در روز جهانی قدس دست به دست هم در خیابان‌ها حاضر خواهند شد و مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

انتهای پیام/ع

روز قدس روز دفاع از مردم مطلوم فلسطین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار