حمایت بیش از ۷۰۰ نفر از ایتام با کمک خیران در گیلان

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خیران از ۷۹۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین حمایت کردند.

حمایت بیش از ۷۰۰ نفر از ایتام با کمک خیران در گیلانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان امروز گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون هزار و ۲۶۲ نفر از نیکوکاران حمایت ۷۹۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین گیلان را به عهده گرفته اند که این روند تا پایان ماه مبارک و در طول سال نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به حمایت نیکوکاران، افزود: این تعداد حامی از طریق ۵۸ پایگاه حامی یابی در استان جذب شدند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به نیازمندی‌های ایتام و فرزندان محسنین افزود: امیدواریم با حمایت بیش از پیش حامیان مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمانی و دیگر نیاز‌های ضروری زندگی آن‌ها مرتفع شود.

عباس اهرابی با اشاره به پویش من یک حامی هستم، گفت: در حال حاضر تعدادی از ایتام و فرزندان محسنین فاقد حامی در انتظار حمایت نیکوکاران هستند که خیران می‌توانند با پیوستن به این پویش، یاری گر ایتام و فرزندان محسنین درزمینه تحصیلی، درمان، مسکن و معیشتی باشند.

وی درباره راه‌های کمک به ایتام و محسنین تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۳# ویا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir یاریگر ایتام و محسنین باشند و همچنین شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ هم آماده پاسخگویی به سؤالات خیران عزیز است.

 

انتهای پیام / ق 

 

خیران بیش از ۷۰۰ نفر از ایتام را در گیلان حمایت کردند

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.