رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خبر داد:

سه همایش ملی و بین المللی در زاهدان برگزار می شود

رئیس دانشگاه آزاد واحد زاهدان از برگزاری سه همایش ملی و بین المللی با موضوع رونق تولید و قیام امام حسین (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خبر داد.

سه همایش ملی و بین المللی در زاهدان برگزار می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد واحد زاهدان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از برگزاری سه همایش ملی و بین المللی با موضوع رونق تولید و قیام امام حسین (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خبر داد.

میر  افزود: هم اکنون تعداد ۳۰هزار دانشجو در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه در استان هشت واحد دانشگاهی داریم، افزود: تا کنون بیش از ۸میلیون نفر دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی در کشور فارغ التحصیل شدند .

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد در کشور ۵۰۰واحد دانشگاهی دارد و اکنون یک و نیم میلیون دانشجو در حال تحصیل در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان کرد: تا کنون ۹۰هزار دانشجو از مراکز دانشگاه آزاد در استان فارغ التحصیل شده اند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: این دانشکاه موفق شد در بین دانشگاههای کشوررتبه اول کشوری را در ایجاد مراکز آموزش عالی کسب کند .

میر افزود: همچنین رتبه اول کشور را در بحث برگزاری همایش ها کسب نموده ایم و در این راستا ده همایش علمی تحقیقی با مقالات متعدد برگزار شده است .

وی تصریح کرد: کسب رتبه ۳۸ را در بین دانشگاههای آموزش عالی در بحث ارائه مقالات و همایش ها از میان ۲۷۷۰دانشگاه یک موفقیت بوده است.

انتهای پیام/ع

۹۰هزار دانشجو از مراکز دانشگاه آزاد در استان فارغ التحصیل شدند

برچسب ها: دانشگاه ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار