پرداخت هزار و ۲۶۷ میلیارد تسهیلات اشتغال روستایی در بخش کشاورزی در قزوین

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: از ابتدای طرح تسهیلات حمایت از توسعه وایجاد اشتغال پایدار روستایی تاکنون بیش از هزار و ۲۶۷ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: از ابتدای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۱۱هزار و ۲۴۴ طرح در سامانه کارا ثبت نام شده است.

تبسمی اظهار داشت: پس از بررسی طرح‌ها در کارگروه‌های شهرستانی واستانی هزار و ۵۷۰ طرح به بانک‌های عامل معرفی شدند که ۵۳۵ طرح با مبلغ هزار و۲۶۷ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

به گفته وی، برای حمایت از نهاد‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی و بنیاد شهید وامور ایثارگران به ۲۸۵ طرح با اعتباری به مبلغ ۱۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه این تسهیلات از طریق بانک کشاورزی، بانک توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارافرینی امید پرداخت می‌شود گفت: بانک کشاورزی با پرداخت ۹۱۳میلیارد ریال به ۳۴۳ واحد تولیدی رتبه اول را در پرداخت تسهیلات پایدار مناطق روستایی دارد.

تبسمی افزود: شهرستان بوئین زهرا با معرفی ۱۵۸ واحد تولیدی و دریافت ۴۱۸میلیارد ریال بیشترین تسهیلات را در بین شهرستان‌های استان دریافت کرده است.

وی هدف از پرداخت این نوع تسهیلات را؛ حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عنوان کرد و افزود: پیش بینی می‌شود با این میزان تسهیلات پرداخت شده هزار و ۸۷۳ شغل جدید ایجاد شود.

انتهای پیام/ک

بانک کشاورزی رتبه اول را در پرداخت تسهیلات پایدار مناطق روستایی دارد

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.