با همراهی مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره)؛

حضور سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در طرح مفتاح الجنه

همزمان با ماه مبارک رمضان؛ سرپرست اداره کل کتابخانه ‌های عمومی استان مرکزی در طرح مفتاح الجنه شرکت کرد.

حضور سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در طرح مفتاح الجنهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاراک ، همزمان با ماه مبارک رمضان؛ مجید رستگاری گوهر، سرپرست اداره کل کتابخانه ‌های عمومی استان مرکزی در طرح مفتاح الجنه شرکت کرد.

در این طرح رستگاری گوهر با همراهی مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) و معاونین اداره کل، در منازل ۳ خانوار از مددجویان روستاهای حاجی آباد و معصومیه از توابع شهرستان اراک حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

مجید رستگاری گوهر، سرپرست اداره کل کتابخانه ‌های عمومی استان مرکزی با بیان اینکه فضای معنوی ماه مبارک رمضان توفیق دستگیری از مستضعفان را روزافزون کرده است اظهار کرد: در شرایط اقتصادی نامناسب، وظیفه ما است که حمایت ‌های مادی و معنوی از خانواده‌ های آسیب‌پذیر داشته باشیم.

مجید رستگاری گوهر، با اشاره به اینکه بازدید و دلجویی از خانواده افراد بی‌ بضاعت تنها مختص به زمان و مناسبت خاصی نیست، اظهار کرد: برای اینکه فراموش نکنیم ما برای این افراد کار می‌کنیم، بازدید از خانواده افراد بی‌ بضاعت باید دغدغه مدیران باشد.

محمدرضا شایسته جو، معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی نیز ضمن توضیح پیرامون طرح مفتاح الجنه گفت: در این طرح با کمک خیرین و همراهی برخی مسئولان دستگاه‌ های اجرایی استان، درصدد رفع بخشی از نیازهای مادی، معنوی، عاطفی و اجتماعی نیازمندان هستیم.

محمدرضا شایسته جو افزود: از اهداف اجرای طرح مفتاح الجنه تکریم فقرا و نیازمندان، ایجاد زمینه لازم برای همنشینی و مصاحبت مسئولان با فقرا و خانواده ‌های آنان و آشنایی هر چه بیشتر مدیران با زندگی افراد نیازمند است.

انتهای پیام/ت

بازدید از خانواده افراد بی‌ بضاعت باید دغدغه مدیران باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.